D4 všeobecne

D4 nevyrieši problém dopravy v Bratislave. D4 zvedie z bratislavskej D1 hlavne tranzitnú dopravu, čo tvorí cca 10-20% vozidiel. BA nemá problém iba na príjazde po D1, má problémy na všetkých vstupoch… cieľ býva väčšinou jeden - BA. Aký bude mať zmysel z D1 prejsť na D4 a stáť do BA v zápche z inej strany? Upchaté sú cesty zo všetkých smerov. BA potrebuje skapacitniť existujúce ťahy mesta alebo motivovať ľudí prestúpiť na verejnú dopravu. Vybudovanie prepychovej železnice stroskotalo, tak zostáva rozširovať cesty. Po “rozšírení” bratislavskej D1 je potrebné rozšíriť Prístavný most na 4+4 a popri tom začať stavať R7 s privádzačom, rozšíriť Bajkalskú a Jarošovu na 3+3, vybudovať severnú tangentu…
Za cenu D4 by mohla byť celá BA vymaľovaná…