to si ty mozes mysliet ze ci ich to vyjde vela alebo nie. dolezite je ze maju lepsie hlavne trate, ktore roky sluzia a budu sluzit aj tymi priecestiami co postavili spolu s tratou v case ked to stalo menej, a stale je vyhodnejsie ich doplnit ako zacat stavat za 30 mega/km s tym ze dalsie budu aj drahsie. cize trat ktora je tak draha ze sa nebude dat postavit v slusnej dlzke.
toto je rozumne napisane, Nehoda pri Nových Zámkoch môže byť podľa Mateja aj systémová chyba ŽSR a vlády. Dlhodobo nechcú investovať do malých opráv a modernizácie kratších úsekov na tratiach, ale čakajú na veľké projekty. „Na všetkých diaľkových tratiach by sme mali čo najrýchlejšie nainštalovali ETCS, a nečakať na eurofondy či na kompletnú modernizáciu. Financovať by sa to malo zo štátneho rozpočtu,“ myslí si Matej.