Zmena alebo vesele spravy clenov fora :)

zdravim vsetkych … viem ze to sem velmi nepatri ale musim sa pochvalit :slight_smile: … dnes som uspesne ukoncil studium na VS … a teda ziskal magistersky titul :slight_smile: … co ma mozno tesi este viac tak moja diplomova praca sa celkom pozdavala nakoniec a teda bola ohodnotena na A :slight_smile:)) … hehe :smiley:

Gratulujem, niet čo dodať. :sunglasses:

gratulujem … ja som vecny student … tazko sa studuje popri povinnostiach a zalubach, ktore odoberaju kopec energie a casu … jedneho dna sem mozno prihodim aj ja takyto pompezny titulok :slight_smile:

obcas dobre padne pochvalit sa :wink: tak gratulujem a zelam dalsie uspechy :wink:

Gratulujem, vzdelanie je dnes najdolezitejsie.

Ja sa len pripájam, gratulujem :slight_smile: Je dobré vedieť občas niečo viac o stálych prispievateľoch.

random,

gratulujem, vzdelanie je dnes veľmi dôležité. A cenené. :wink:

random,

gratulujem, vzdelanie je dnes to najdolezitejsie, co existuje. Super. Len tak dalej. Teraz to chce pracu, ktora ta bavi a snad sa ti podari vsetko, co chces dosiahnut. :wink:

ja som si tuto temu vsimol az teraz, tiez sa pripajam ku gratulacii :slight_smile:

na navrh viacerych clenov fora, som si dovolil zmenit nazov tejto temy, aby sme tu mali aj vesely thread o nas :slight_smile:

takze vsetky vesele spravy nevahajte a piste sem :slight_smile:

Mne sa zmenila emailova adresa.
Je teraz kratsia o 3 pismena, takze sa usetri traffic na nete :slight_smile:

P.S. Nevydal som sa ani nejde o zmenu z XXova na XX.

Muz sa zeni a zena sa vydava alebo nie? :laughing:

Presne tak, cely moj prispevok je v Off-topic, vesele spravy. :laughing:

Mam uz 4 deti. Moja milovana zena dnes porodila dvojcata - chlapec (3. v poradi) a konecne aj dievca. :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :sunglasses: :sunglasses::wink:

adoas: gratulacia! :wink:

adoas: gratulujem!

Adoas: Jsi šťastný otec. Gratuluji. :wink: