Tak rozhodol som sa kvalitne spracovať aj túto tému, takže pridávam informácie aj k tejto oblasti na východnom Slovensku. Táto oblasť je istou dopravnou križovatkou a preto cez ňu prechádza aj viac ciest I. triedy, ale treba tiež doplniť, že celkový stav cestnej siete tu nie je dobrý, pretože hlavne cesty II. a III. triedy sú stále v nevyhovujúcom stave a chýba tu aj akékoľvek napojenie na diaľničnú sieť SR a čo je horšie, tak ani nie je žiadne momentálne naplánované, len sa uvažuje o novej rýchlostnej ceste (paralela k D1 v smere na Ukrajinu).
Cestná sieť. 
Konkrétne by sa mal klásť dôraz na tieto cestné úseky:
- Vranov nad Topľou-Hanušovce nad Topľou-smer Kapušany
- Vranov nad Topľou-Strážske
- Vranov nad Topľou-Sačurov-Sečovská Polianka-smer Trebišov
- Vranov nad Topľou-Vechec-Banské-Herľany-Bidovce
- Nižný Hrabovec-Nižný Hrušov-Moravany-Trhovište
- Sedliska-Topoľovka
Tým dôrazom myslím výraznejšie investície do týchto ciest v podobe zlepšenia ich parametrov ako aj lepšej údržbe počas a po zimnom období. Celkovo sú tu cestné úseky, ktoré spadajú pod rôzne kategórie ciest, I.-II. triedy. Samotné cetrum regiónu je mesto Vranov nad Topľou, ktoré je dopravnou križovatkou na všetky svetové strany, má blízko k ďalším mestám ako Humenné, Michalovce, Strážske, Sečovce a Hanušovce nad Topľou. K väčšine z nich smeruje cesta I. triedy, čo je pozitívne. Menej pozitívne je, že kvalita ciest II. a III. triedy nie je dobrá a aj cesty I. triedy by potrebovali nielen to, že existujú, ale aj sa o ne viac starať.
Niektoré časti týchto cestných úsekov sa už opravili v rámci projektu PPP, ktorý spravil PO VÚC na opravy ciest II. a III. triedy v celom PO VÚC v hodnote 500 mil. SKK. Aj SSC tu opravila viacero cestných úsekov, ale stále sa len skôr riešia staré problémy, neinvestuje sa tu dostatočne do lepších opráv. Výstavba nových ciest tu nie je potrebná. Cesty II. a III. triedy sa v PO VÚC ešte budú opravovať aj v tomto roku, pretože v r. 2005 sa nestihli všetky peniaze minúť a treba doplniť, že PO VÚC plánuje aj v ďalších rokoch použiť veľa peňazí na opravy ciest II. a III. triedy, konkrétne z úverov EIB, keďže PPP už PO VÚC nechce znovu realizovať (je to vysoká záťaž pre samosprávu na obdobie cca. 10 rokov).
Ďalej je potrebné vybudovať tieto cestné obchvaty:
- Vranov nad Topľou
- Hanušovce nad Topľou
- Sečovská Polianka
- Nižný Hrabovec
Ďalšou oblasťou je rozvoj železničnej dopravy v tomto regióne. 
Železničné trate:
Vo všeobecnosti treba povedať, že tu stačia tie železničné trate, ktoré sú tu postavené a aj v tejto oblasti je Vranov nad Topľou (VT) dopravnou križovatkou. Trať ide z VT aj v smere na Hanušovce nad Topľou, aj v smere na Strážske a aj v smere na Sečovce (Trebišov). Nemám prehľad o žiadnych plánovaných modernizáciách tratí v tomto regióne.
Železničné stanice:
Nemám potrebné informácie, neviem v akom stave je stanica vo VT, ale len doplním, že aspoň táto by mala byť na lepšej úrovni.
Letecká doprava. 
Je zámerom EU aj samosprávy SR vybudovať v Michalovciach letisko, ktoré by bolo na úrovni takých letísk ako v mestách Poprad alebo Žilina, takže týmto by bol VT spádovým regiónom priamo pre toto letisko, inak tu letisko potrebné nie je stavať.
Ostatné investície do infraštruktúry v tejto oblasti v rámci predovšetkým vodných zdrojov a ochrany ŽP. 
VT je regiónom, kde sú veľké rezervy v rozšírení kanalizačnej siete a napojenie obyvateľov na vodovodnú sieť. Približne 50% obyvateľov VT má vodu z nevyhovujúcich studní. K tomu nie je čo doplniť. Jediné, čo môže pomôcť, je EU, pretože všetko sú to finančne náročné projekty a SR je, žiaľ, chudobná krajina.