Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

no tak treba urobit plynule pripojenia, to je taky problem ? isteze nedokoncena dialnica ovyplvnuje intenzity, tiez som uz pocul ze nebude chodit MT-ZA kvoli strecnu ale cim viac km tym menej to odradza. tie obchadzky precenujes, v odhade k tur-hub sa bavia tusim o 3k auto dokopy. pozri si narast bol akurat na certovici.

to odpocitanie som uplne nepochopil. mame 11.400 “istych” aut denne. este 3k ktore sa presmeruju, az z dalsich 15k tazko povedat kolko si zaplati znamku…tych 30k je horna hranica co je vysoko nepravdepodobne. strecno bude kludne fungovat s 10-15k a bude konkurovat tunelu. tam je potom limit pocet obyvatelov.

mne ide o to aby sme si povedali ci tam budu take intenzity ktore sa nijako nedaju nahradit cestou 2+2 a take podla mna tam nebudu. a uz vobec nie od turian po ivachnovu.