Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

najvacsie jednozacne v BA kraji. pointa je primeranost riesenia. usetrime stamiliony az miliardy ked tam kde treba dlhy tunel by bola rozsirenia cesta na 2+1 alebo 2+2. to kludne znesie 20-30k aut. pokial je rovina stacia aj nizsie intenzity, samozrejme to neznamena dialnicu do kazdeho okresu ale do kazdeho kraja.

dnes sa nieco deje ? podla scitania CA 8.517-9.208 co je na urovni R2 myt-tom, tranzit kysuce-povazie cize strazov-brodno iba 5.818 co je na urovni poloprofilov ozdany a tornala, tranzit ZA zapad-vychod odhad 11.400, cize vyse polovicu aut pod strecnom tvori zdroj/ciel alebo tranzit MT-CA a intenzity cez visnove budu velmi zavisle na lokalke, D1 dsk-tur je na urovni R2 pri DT. hp-ll je prakticky prazdna dialnica s 4k. ked k tomu pridas spominanych 11.400 tak mame asi 15k. scitanie tur-hub je 15k. odhad D1 tur-hub 15k vratane co pribudnu z obchadzok, potom logicky aj obchvat RK podobne. zdroj/ciel nebude mat dovod chodit do RK cez likavku.

odkial beries 25-30K ??