ale v zasade ten rozdiel aky som uviedol realne je ked predrazene PPP2 malo stavebne naklady do 20 mil/km namiesto 10 mil/km tak tunelovy usek kopa problemov vznika pri tuneloch, bol vobec nejaky kde to bolo relativne lacne a bez problemov ? ale da sa to chapat aj tak ze postavme ich teraz zo 10 a nejaky bezproblemovy sa medzi nimy urcite najde…
aky link chces ? pozri sa do prislusnej temy. Cestná infraštruktúra (mimo TEN-T CORE) - 570 mil. a v minule v clanku sa pisalo o 345 mil. na cesty. tie mozu ist akurat z tych 570 mil. takze kolko ostane na RC ?
z KE kraja sa na brno jazdi vrchom ale pre NA je alternativa I/50. nic viac nic menej. pre BB to tesne vychadza v prospech I/50 a vacsina BB kraja je juznejsie takze tam je to bez debaty I/50. vacsina TN kraja (teda bez PU a PB) takisto I/50. vacsina TT a NR krajov I/51 a holic-hodonin.