Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

johhan, este nam zaspievaj “s panom bohom, idem od vas” a uz ma fakt dojmes. medzi casom si ale mozes mrknut tuto linku dialnice.info/viewtopic.php?f=47 … 25#p144129 .

No toto je este len truhlik. Prave to, ze sa medzi ZA a RK nic este ani nepripravuje (resp. je verejnym tajomstvom, ze na 160kovu ZA-KE tento stat nikdy nebude mat prachy), ale pritom sa uz 20 rokov trubi, ze miliardy EUR na rekonstrukciu BA-TN-TT-ZA(-PL) sa davaju na rychlu zeleznicu BA-KE, to je presne ta akcavolsjeh slizkost. Lebo, za tie miliardy by sa davno dalo spravit ovela viac na juznom tahu (zvlast ked napr BA-TT sa znovurekonstruovala nedavno rekonstruovana trat) a realne by sa aj vychod-BA spajali. Ale o to tu v skutocnosti ide na poslednom mieste.

No a presne to iste pri D1: dokokola trubit, ze staviame D1 BA-KE, ale realne stavat BA-ZA a D3 ZA-PL + minat vsetky zostavajuce peniaze na nekonecne pripravy a aktualizacie planov tunelov okolo ZA (aj ked na to nemame), a na zvysku SK (zvlast juhovychode) potom nie je kapacita/peniaze ani na PRIPRAVU STAVIEB R2. Fakt by ma zajimalo, z ktorej jedle v KNM si ty spadol…