prilozil som do galerie podrobnu ortofotmapu tohto useku..
Sprava o hodnoteni vplyvov na zivotne prostredie vratane mapovych podkladov
eia.enviroportal.sk/detail/rychl … zna-holice
R7 Dunajská Lužná - Holice, DÚR, DSZ, DSP, DP, MPV, IČ, AD
Redakčná oprava 2 - výpis z VVO
Podmienky na otvaranie obalok s ponukami:
16.11.2011 - 10:00
R7 Dunajská Lužná - Holice, DÚR, DSZ, DSP, DP, MPV, IČ, AD
Redakčná oprava 3 - výpis z VVO
…
- DÚR do šiestich mesiacov od účinnosti zmluvy
- DSZ do šiestich mesiacov od účinnosti zmluvy
- DSP termín dodania navrhne uchádzač (zhotoviteľ)
- DP do 2 mesiacov od právoplatného stavebného povolenia
- Kompletné MPV do 31.03.2015
- IČ pre územné konanie navrhne uchádzač (zhotoviteľ)
- IČ pre stavebné konanie do 01.07.2013
- AD predpokladaná lehota 30 mesiacov počas realizácie stavebných prác
…
To su velmi napäte terminy a aj tak nechapem, naco taka rychla priprava na tomto useku, ked nebude ani R7 Pristavny most - Ketelec ani D4 Jarovce-Ivanka.
04884 - VSS
Vestník č. 83/2012 - 28.4.2012
Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania
II.1.1) Názov pridelený zákazke
Vypracovanie dokumentácie pre územné rozhodnutie (DÚR), dokumentácie stavebného zámeru (DSZ),dokumentácie na stavebné povolenie (DSP), dokumentácie na ponuku (DP), majetkovoprávne vysporiadanie (MPV), inžiniersku činnosť (IČ) a výkon autorského dozoru (AD) na stavbu Rýchlostná cesta R7 DunajskáLužná - Holice.
Poopravim, jedna sa o vysledok VO, pricom to vyhral Dopravoprojekt
no uz tie ceny nepadaju tak dole, ale aspon nieco.
DUR bola voci EIA mierne upravena a viac menej stanoveny variant, resp ich kombinacia
[album_photo]6488[/album_photo]
enviroportal.sk/sk/eia/detai … a-holice-1
na konci useku nam hrozia realne az tri kruhace :S
Úsek už má územné rozhodnutie
obu-trnava.sk/uploads/verejn … 100913.pdf
To islo docela rychlo, sak uzemko nemaju ani useky pri BA
Hej, stihli to v termíne.
20.9.2013 sa začalo územné konanie na rekultivácie, oplotenia a inžinierske siete pre tento úsek.
obu-trnava.sk/uploads/verejn … 092013.pdf
Omyl. Nestihli. Termín na ÚR bol 27.6.2013 podľa dodatku č.3 s Dopravoprojektom. Čo už. Nech sa rýchlo zadarí aj s predchádzajúcim úsekom, ktorý mal mimochodom taký istý termín na ÚR.
Neponahlaju sa, pretoze sa rozhodli, ze vsetky useky R7 pockaju na D4, ktora je s pripravou znacne pozadu…
Tak to vyzerá na pripravovaný balík PPP. Bude sa čakať aj na Prievoz-Ketelec?
Tento úsek by mohli aj samostatne, dokonca mimo PPP, len prvý kilometer je v Bratislavskom kraji, zvyšok (viac ako 16 km) je v Trnavskom kraji, kde sa už dajú použiť fondy EÚ. Stačilo by urobiť križovatku Dunajská Lužná a prvý kilometer zo štátneho rozpočtu. Pomohol by Šamorínu a Báču, ale nezrýchli príjazd/výjazd do/z Bratislavy, kde je najväčší problém Dunajská Lužná, Rovinka a ulica Svornosti. Tam je najlogickejšie čakať na BA, Prievoz - BA, Ketelec a postaviť ho spolu s BA, Ketelec - Dunajská Lužná cez PPP. Neviazať sa na D4, to by bola chyba, úsek s mostom cez Dunaj na D4 bude náročné presadiť, kedže ide cez chránené územia a bude tam veľa kompenzácií.
veeelmi velka skoda by bolo na celom useku medzi Dun. Luznou a DS nevyuzit cestu I/63, staci obchvat Samorina a Bacu, domysliet umiestnenie MUK a polprofil R7 mame vlastne na mieste…
to iste je priklad I/62…
trosku by sme sa mohli v tomto ucit od cechov…resp. pokracovat v projektoch, akymi boli napr. R1 TT - Bab
Som za efektivne upgrady ciest I.triedy, ale tu s tebou nemozem suhlasit. R7 pri BA bude plna hned pri otvoreni a o 10 rokov nebude stacit ani 2+2.
V EIA bol variant s využitím I/63, ale do ÚR neprešiel. Taký je už proste trend, RC musí byť všade a s množstvom MÚK, ale zároveň nech je čo najďalej od dediny…
dajme tomu, ze bude “plna”…ale len na trase D.Luzna - BA a len v spickach…len tu este stale bude k dispozicii aj cesta I/63…cize si myslim, ze R7 2+2 + I/63 tu stacit dlho bude
ja som ale pisal o useku od D. Luznej po D. Stredu…tuto 3+3 zrejme nebude potrebne ani o 50 rokov…
a podla mna, R7, ktora sa bude planovat mimo koridoru I/63, narazi na problem, ktory sa vola studia realizovatelnosti…