Info z mája 2004, ak je niečo novšie, opravte ma prosím.
Stavba je rozdelená na Úsek A a Úsek B, pričom deliacim miestom je cesta II/507. Okolo Púchova boli v hre štyri varianty, ďalej potom dva (modrý a oranžový)
Predpoklady z mája 2004: výstavba od 2008, dokončenie do 2012.
Určitě se roku 2008 stavět nezačne. Stavba bude koordinována nejspíš s výstavbou R49.
září 2004 byla ve Zlíně podepsána mezivládní dohoda mezi ministry dopravy ČR a SR o propojení rychlostní silnice R49 a slovenské rychlostní silnice R6 na česko-slovenské hranici.
Záver pripomienkovania však je, aj podľa linky, ktorú uviedol mapman, že stavba /neviem, či ako celok, vrátane všetkých variánt/ nebude mať negatívny vplyv na ŽP.
Hulín-Fryšták má byť, myslím, ukončený v roku 2010, začiatok výstavby je na budúci rok, alebo 2008?
Na slovenskej strane by bolo vhodné vyčleniť etapy, t.j., ktoré úseky budú skôr a ktoré neskôr začínané. Možno sa ale celý úsek bude stavať naraz.
Púchov v podstate obchvat má, čiastočne, provizorne Ale súhlas že podstatné je postaviť prvú etapu a doviesť R6 za Púchov.
Základnú odlišnosť medzi českým a slovenským prístupom k R49 rešp. R6 vidím v tom, že SR uvažuje výstavbu R6 v polprofile narozdiel od R49, ktorá sa plánuje v kategórii R 25,5. Možnosť, že by SR postavila R6 skor ako ČR R49 je pomerne nepravdepodná, otázne je využitie starej cesty na českej strane, ktoré nie usposobena na tranzitnú dopravu a pokiaľ viem tak do 2010 sa bude stavať R49 len v úseku Hulín - Fryšták, dojde ešte k uprednostneniu úseku Fryšták - Zádveřice, ale výstavba ďalej na východ je odsunutá hlbšie za rok 2010… Avšak to nevylučuje to, že by sa SR rozhodla svoj úsek postaviť v polprofile prednostne…
Osobne vidím u tejto komunikácie veľkú budúcnosť, mohla by stiahnúť veľkú časť dopravy z prechodov Makov a Drietoma…
Kromě staveb 4901 Hulín - Fryšták a 4902.1 MÚK Fryšták se do roku 2010 už nic nepostaví. 4902.2 Fryšták - Zádveřice není připraven ani do roku 2010 připraven nebude.
Možná se R49 také bude stavět v úseku Vizovice - SK v polovičním profilu.
Je pravda, že spojení R49/R6 má velký potenciál, protože na takové spojení chybí, lidé jezdí různými obklikami přes St. Hrozenkov, Střelnou či Makov.
Branco, toto je jediny most na tomto useku, na ktorom je rezerva pre druhy dvojpruh, ostatne tak nie su stavane. Aj pri useku okolo zavodu Matador bude rozsirovanie este vesele
Pripomeniem to čo som dal do komentára, zo súčasného Púchovského privádzača sa využije len to čo je na fotke a MÚK za ľavotočivou zákrutou. Za ňou má R6 prekonávať Váh a obchvatom Streženíc pokračovať už za Púchovom do Čiech. Úsek okolo matadoru je sice aj súčasťou jednoho z variantov ale ten hlavný ma trasovanie aké som popísal, takže asi preto tam ta príprava na plný profil neprebehla…
Presne tak a takto sa stavia všade na svete, keď je viac variantov, nemá význam stavať všetky mosty výhľadovo. Naviac extra dvojpruh sa dá postaviť aj ďalej od druhého dvojpruhu.