R2 Mýtna - Tomášovce

ja neviem ani ci tam bol rychlostny priplatok, preco mal vlastne byt a ci sa tieto veci daju az tak urychlovat a uz uplne nechapem odkial si vytiahol 40 %.

okrem toho on uvadzal tunel polana s dlzkou cca 900 metrov. okruhliak bude mat cca 2 km a soroska vyse 4 km. cize rozdiel v nakladoch razenia medzi dvoma nerovnakymi rurami bude vacsi. takisto bude vacsi rozdiel v cene kvoli vozovke a technologiam. proste plati ze narocnejsi usek je drahsi ako jednoduchsi a cim viac km tym vacsi rozdiel.

daval som sem taky statisticky vycuc v grafickej forme, myslim ze vacsina su to C11,5.
gallery/image_page.php?album_id=46&image_id=9749
este ma napadlo ze to boli useky na hl. tahoch “E”. a zase niekolko z nich boli za vtedy jestvujucimi dialnicami a aj v nasom pripade by tvoj poloprofil bol nebezpecny aj preto ze by bol pokracovanim plneho profilu.
dlhy suvisly poloprofil nemame (nastastie), a to tu nepisem len ja, tu mas krasne vysvetlene: