dalsia otazocka na opravy v BA, tiez som niekde zachytil ze by sa uz nebodaj toto leto mala opravovat krizovat na patronke. co je na tom pravdy ? zda sa mi to docela sialeny napad, kedze uz teraz to vyzera katastrofalne. a prejazd je mission impossible
nebolo by rozumnejsie uz ten rok pockat ked uz budu hotove sitiny ?
Ja som tiež počul, že sa to bude v lete opravovať. Ale ja ti poviem, že ja som v lete na 90% času úplne mimo BA a dokonca aj na 1 mesiac mimo SR … dovolenka
Ale inak, ja si osobne myslím, že sa tá rekonštrukcia musí spraviť čo najskôr, pretože Patrónka už je na tom zle teraz a všetko sa pripravuje na jej letnú rekonštrukciu.
Celkovo (ak všetko pôjde ako má) sa doprava v BA zlepší: most “Košická”, tunel Sitina, … rýchlodráha pre električky.
A možno, raz, niekedy po r. 2010-2015 aj metro, aspoň 1 trasa, Petržalka-?
Založil som ďalšiu tému, ktorá sa bude venovať odteraz samotnej Bratislave.
Tu sa môžu písať rôzne cesty/hlavné ťahy, ktoré sa v Bratislave nachádzajú a rôzne iné info, ktoré sa týka len Bratislavy a nie je tu na to žiadna vhodná téma.
Takže ohľadom týchto tém prispievajte do nich, nie do tejto témy.
edit: už bol nevyhnutný môj zásah do obsahu tohto príspevku, pretože Caesar sem umiestnil 10 tém týkajúcich sa mesta Bratislava, ale dnes už je tých tém na tomto fóre takmer 30 a hlavne v poslednom čase pribúdajú rýchlejším tempom. Ďakujem za pochopenie. Dialniciar
Vo Vajnoroch vznikne nový mestský obvod za cca. 30 mld. SKK do 3 rokov. Butú tu byty, kancelárie atď. a projekt podporujú skutočne renomované spoločnosti.
Milos, ty hovoris o inom projekte , konkretne o CEPITe. Tento projekt sa mozno ani nezrealizuje, pretoze mestska cast Vajnory namietala proti umiestneniu. Ale aka je aktualna situacia, neviem.
Caesar hovoril o projekte, ktory vznikne na mieste sucasneho vajnorskeho letiska. Pozemok patril Letisku M. R. Stefanika, ktore sa ho rozhodlo predat aj napriek nesuhlasu mestskej casti Vajnory.
caesar, vynikajuci napad uz adoas ho davnejsie navrhol, len nejako som ho nezrealizoval
inak tunak moze byt vseobecna diskusia, s tym ze v prvom poste bude agregator ostatnych tem, ale stale si myslim, ze niektore veci si zaluzia v ramci BA samostatne thready, lebo mat vsetko v jednom by to znacne zneprehladnilo …
No, vyzerá to tak, že Vajnory budú skutočne novým mestskou štvrťou. Trochu mi napoadá partalela s Petržalkou s tým rozdielom, že Petržalka bola “odsúdená” panelákmi do úlohy jendej z najhorších mestských štrvrtí, u Vajnor to bude asi naopak.
Ešte k CEPITu: stránka http://www.cepit.org stále funguje a uvádza Vajnory ako miesto realizácie.
No keby to tým Vajnorom vyšlo tak je to dobré, len ja osobne potom odporúčam investovať hlavne aj do rozvoja ciest a hlavných cestných ťahov, aby rátali s vyššími intenzitami.
30 mld. SKK je inak dosť nízka suma vzhľadom na počet aktivít, ktoré tu majú byť.
Inak mesto BA sa konečne formuje. Investície do dopravy, MHD, obnovy bytov, výstavba nových bytov, štvrtí atď. Mesto sa rozrastá a v r. 2020 bude mať podľa mňa už viac ako 500 000 obyvateľov a bude tu zmena profilu obyvateľstva, podľa mňa pribudne podiel mladých ľudí a BA prestane “starnúť a vymierať”.
najvacsia sranda je, ze mestska cast vajnory nechce CEPIT kvoli tomu, ze sa ma postavit na inom pozemku ako na tom “scelenom od rakuskeho investora”.. cize im vadi to, ze im nakloneny ludia si nebu mastit vrecka na predaji pody, ked sa investor uz dopredu poistil a skupil potrebnu podu dopredu ..
a preboha kam inam by to chceli dat ? ano na pozemky, ktore vlastnia im blizky ludia …
No ja to vidím dosť skepticky tento projekt. Takýchto projektov už tu bolo veľmi veľa a nič z nich nebolo, tak uvidíme. Ešte to, že sa stavia v centre mesta a v širšom centre mesta, to je v poriadku. Ale aby vyrástla nová štvrť aj s VŠ, tak to som zvedavý, ktoré objekty sa otvoria v r. 2007 a čo bude rozostavané?
Tak presne takto by to malo vyzerať. Ak je plánom r. 2015 pre začiatok, tak potom min. 10 rokov sa bude stavať a celý veľký vonkajší obchvat okolo BA by mohol byť hotový v r. 2030. Skôr nie. Tým už ja myslím aj napojenie na Rakúsko, lebo až vtedy to bude mať ten pravý význam a čo sa financovania týka, tak je to jasné, že to budú financovať všetci, len neviem, či sa na tento projekt bude môcť vzťahovať EÚ vzhľadom na životnú úroveň v regióne, ktorá sa dovtedy ešte viac zvýši.
Slovenska D1 navazuje na cesku D2 a na druhej strane na Slovensku D4, ktora bude napojena na rakusku A6, ktora nevedie az do Viedne, ale je len spojkou k A4, ktora ide az do Viedne.
Skoro ako v jednom starom vtipe (Presne znenie u neviem )
nie A ale B a nie C ale D a nie kupil ale ukradol, ale inak je to to iste.
Investícia za 400 mil. EUR sa blíži do Bratislavy stále viac a viac. Na rozlohe 630-tisíc metrov štvorcových majú sídliť firmy na vývoj elektroniky a biotechnológií, vysoká škola, kongresové centrum aj hotel. Časť prevádzok by mali otvoriť už v roku 2007.
keď si pozrieš plán na http://www.cepit.org, je tam pekne vidno infrastrukturu … len teba asi zaujima viac ta externa ako interna … ta tam nie je … ale cast napojeni je vidno …