Diskusia venovaná križovatke diaľnic D1 a D4, ktorá je jednou z najdôležitejších dopravných križovatiek na Slovensku. Spája vnútroštátnu D1 (Bratislava - Trnava - Žilina) s obchvatovou D4 a je zásadná pre tranzit, dopravu do hlavného mesta, ako aj napojenie na Rakúsko a Maďarsko.
Témy, ktoré sem patria:
Aktuálny stav a výstavba križovatky
Prepojenie D1 a D4 – aké sú problémy, čo chýba, čo je už hotové?
Dopravné obmedzenia, preťaženie a alternatívy
Technické riešenie križovatky a jeho výzvy
Vplyv na okolie: Bratislava, Most pri Bratislave, Ivanka pri Dunaji
Budúci vývoj – časové plány, politické alebo finančné prekážky
Ak máte aktuálne informácie, fotografie zo stavby, mapy, postrehy z každodennej premávky alebo návrhy na zlepšenie, budeme radi, ak sa zapojíte do diskusie.
Je to zaujímavé, ono ako keby v niekotrých miestach s tým rátali (napríklad ten most ponad železničnú trať je na to dimenzovaný) ale potom sa cesta zúžuje len do dvoch pruhov.
Takisto nerozumiem, prečo nemohli otvoriť aj vetvu D1 (smer do Trnavy) → D4 (smer ku Ivanke). Chápem, že veľa áut tadiaľ nepôjde, ale z videa to vyzerá byť táto vetva plne dokončená.
By som tým cestárom ruky polámal. to je fakt na Slovensku taký problém odfrézovať čiary? alebo to “premaľovať” nejak tak, aby sa to nemýlilo? už keď slnko zapadá tak sa to leskne. neviem si predstaviť, a ani nechcem, ako to tam je za dažďa. držanie sa vo svojom jazdnom pruhu je len čistý odhad. Lebo sú tam ďalšie tri možnosti.
a najhorsie je, ked mas auto s asistentom drzania sa v jazdnych pruhoch… neraz som mal taku situaciu, ze auto nevedelo, ze co alebo islo podla inych ciar…
Na tomto useku je aj problem nedodrziavania rychlosti. Ked je tam 60 a kamion tam leti skoro 80 vlastna skusenost. Vo Viedni co rozsiruju dialnicu skoro vsetci dodrziavaju rychlost. Nejaky radar by sa hodil pridat.