Niekto tu pretláča opravy … chvalabohu. 
od Trnavy smer Senica: krásna široká cesta, rozšírená s odbáčacími pruhmi do asfaltovej obaľovne Skanska až po Šelpice. Tam zbrúsený povrch. Od Šelpíc k Bolerázu dosť vyjazdené koľaje bez akejkoľvek informácie. V Bolerázi zbrúsený povrch. Podľa stránky MDPT je plán to opraviť v r. 2009. Potom k Biňovciam zase výrazne vyjazdené koľaje. Biňovce v pohode, od Biňoviec k Trstínu extrémne vyjazdené koľaje aj so značkou, že úsek je v havarijnom stave. V Trstíne je to s mierne vyjazdenými koľajami. Za Trstínom až po obrovský kameňolom je to katastrofa, ale bez značky. Povrch na celom horskom priechode je dobrý. A podľa všetkého na dobrej polovici len nedávno položený, ale klasika: z ničoho nič značka maximálka 40 km/h a hneď za ostrou zákrutou policajt a riadená premávka, cestári orezovali konáre a opravovali zvodidlá. Až po Jablonicu bol povrch dobrý, ale v Jablonici z veľkej časti koľaje. Pred koncom obce na zúženom moste bola opravená vozovka. Medzi Jablonicou a Senicou je to dobré, koľaje nie sú, ale tá druhá polovica k Senici je plná nerovnosti a aj keď je cesta široká, cyklisti idú po vozovke, lebo krajnica odpadáva. Vstup do Senice je s výraznými vyjazdenými koľajami. To sa po asi 0,5 km zmení a cesta je rovná. Zdržanie cez Senicu dobrých 30 minút, lebo už pri vjazde bola kolóna, ktorá sa posúvala nehorázne pomaly. Na vine všetkému je svetelná križovatka a autá na nej boli z každej strany a nehorázne davy ľudí. Aj keď svietila zelená, nedalo sa ísť, lebo kolóna pokračovala až po ko skoro koniec mesta, kde je kruhový objazd (asi kvôli Tescu). Potom až po koniec nehorázne vyjazdené koľaje. Pri tomto kruhovom objazde sa stavajú 3-4 nové budovy, z toho jedna ide do dosť veľkej výšky a boli tam obrovské vrtné súpravy a talianske autá, po druhej strane nápis: "staviame pre Vás nové nákupné stredisko Kauflaund) a až za touto výstavbou sa cesta trošku uvoľnila, akurát katastrofálny stav hlavnej cesty. Buď je výborný alebo katastrofálny alebo tesne pred tým stavom. Ide asi o 30 km a z nich dobrá 1/3 je na tom veľmi zle.
od Senice smer Čechy: hneď za mestom 1 km opravený povrch asi starší, lebo má vodorovné dopravné značenie, hneď za tým je evidentne ďalší 1 km nanovo. Potom je značka informujúca o 1,5 km vyjazdených koľají a nerovností - najhoršie hrbolce sú zbrúsené a zjavne sa tu prepadáva krajnica, to je na nespočetných miestach opravené. Potom je mierne stúpanie, ďalšia značka s 1,5 nerovností a vyjazdenými koľajami, také isté opravy najhorších nerovností ako predtým. Potom znovu značka s 1,5 km, ale už bez opráv a to je katastrofa, tu je aj značka iné nebezpečenstvo a za dažďa maximálka 60 km/h. Hneď za tým je asi zase tak rok stará oprava (možno viac), dobré 2 km nového povrchu. Potom je ale zase informácia o 1,5 km vyjazdených koľají, ale tento úsek je zbrúsený, takže je rovný, len povrch je dosť drsný. Potom je milé prekvapenie: firma Dopra-Via opravuje 2 km cesty až po Radošovce, kde je tiež 2-3 km novej cesty. Za Radošovcami je pár km dobré, potom asi 0,5 km opraveného povrchu. Potom je to slušné až po Popudinské Močidlany. Odtiaľ je značka s vyjazdenými koľajmi a s dodatkom iných nerovností na 1,5 km, potom znovu predĺžené o 1,5 km, pričom pri predbiehaní je to aj za sucha dosť nepríjemné. Potom aby toho nebolo málo je informácia: zúžená vozovka, maximálka 60 km/h, iná nerovnosť, iné nebezpečenstvo - najprv mostný objekt s blbými dilatačkami a nerovným povrchom a potom už aj voľným okom vidno totálny prepad stredu vozovky zasahujúci smer Čechy až po okraj, proste v 40 km/h celé auto poriadne otriaslo. Potom je to celkom dobré a značka 1 km zlých koľají je už neaktuálny, lebo 2 km vrátane Holíča sú úplne nové. V Holíči sa kruhovým objazdom to ujde, aj za druhým, ale od Holíča po hranice sú dosť vyjazdené koľaje.
Kým od Trnavy po Senicu sa po krásnych rovných úsekoch dá ísť v pohode podľa premávky aj 110 km/h hoci na úsekoch s koľajami, tak od Senice je tých 110 km/h blbých, lebo trebalo by asi džíp a navyše pribudne tu úsekov s dosť zlým výhľadom a značne prehustená je premávka, samé autobusy, kamióny, dodávky v oboch smeroch …