D3 Považský Chlmec

Tento tunel sa bude nachadzat na useku D3 Hričovské Podhradie – Kysucké Nové Mesto. Jeho dlzka je 2,2 km.

Viac info najdete tu: ndsas.sk/index/index.php?ids … 07&lang=sk

Adaios: Uz je vyrazena prieskuma stolna alebo sa este len chysta…

Nebude sa raziť prieskumná štôlňa. Podrobný prieskum už bol spracovaný.

Adaios už tu podla všetkého nie je .. teda neprispieva na toto fórum. :wink:

Adaios sa rozhodol odísť z tohto fóra, ale môžem všetkých ubezpečiť, že žije, ale na toto fórum neprispieva. Alebo teda: nie ako Adaios. :bulb:

Tunel Považský Chlmec sa bude stavať ako 2-rúrový so začatím výstavby v roku 2008 spolu s celým úsekom ZA-západ (Strážov) - ZA-sever (Brodno).

to vazne ? huh, az sa mi tomu nechce verit … osobne si myslim, ze usek HP - LL by bolo lepsie riesenie, alebo este radsej brodno - KNM - cadca … usek za, zapad - za, sever by pockal …

MH: tomu tazko uverit, som skeptik v tomto ohlade.

Zatial to tak vyzera, ze sucasna vlada ma na v tomto a predovsetkym v buducom roku naplanovanych pomerne vela novych stavieb, tak som zvedavy, ci aspon 75% z nich sa v uz teraz urcenych terminoch aj zacne…

Na druhú stranu sa v tomto roku a v r. 2008 aj dosť veľa stavieb sprístupní. :wink:

:wink:.

bude realne , zacatie stavby na koniec roka ako to uvadza NDS ??

Možno áno, možno nie, tie termíny beriem s rezervou. Stačí, že trebárs nevyjdú zvyšné PPP projekty a stavba sa môže oddialiť. Ale keby to vyšlo, budem rád, hlavne aby sa začal stavať aj úsek ZA Brodno - KNM

tak tunelova trilogia dostava zmysel - nevyjdu tunely cez PPP tak tu je v zalohe vyhlaseny tender aby znahodou niekomu nevyfuklo peniazky von oknom (stavebne firmy v kurze) - investicie do masin na razenie tunelov - tunel povazsky chlmec - podrobny geologicky prieskum:

ndsas.sk/vdok_vd_tunel-tunel … 12385s207c

Ano, je to aspon oficialne, ale pozrime sa na to z tej lepsej strany (ved su vianoce :slight_smile: ) a berme to tak, ze sa zlepsi pripravenost usekov (uz druha vec, aka je ich relativna dolezitost), takze az sa najdu peniazky, nestrati sa dalsich 3-5 rokov pripravou.

a v čom, akože máš problém, veď to je dobrá správa, či majú začať staviať tam, kde len vlete chodia kombajny?? :smiley: :smiley:

Cely ten usek s tymto tunelom je uplny nezmysel je to vymysel zilinskych komunistyckych profakov na stavebnej fakulte taktiez statom financovaneho dopravneho ustavu - ani v jednej institucii za satne peniaze nic normalne nevzislo pre blaho celej SR max ich pomniky pre Zilinu v podobe znasobenych D-ciek v okoli ZA. Pred rokom dvoma sa tam davali peniaze na privadzac strazov na D-cku nad Hricovskou priehradou. NEVIEM O TOM ZE BY TENTO USEK TRPEL DOPRAVNYMI ZAPCHAMI, AKO KOPEC INYCH NA SVK. HAWK

ach jaj, ty si neako zaťažený na ZA, no čo už stebou. Stavia sa tam kde to treba, skús napísať, kde je to dôležitejšie, a je to pripravené k výstavbe? Hlavna vec, že len kydáš, ale riešenia nedávaš. Lahko sa napíšu tvoje komunistické mindráky, ale skús ich aj obhájiť!! . Ešte raz sa pýtam, je dôležitejšie stavať cesty, kde chodia len kombajny, a to len v vlete, alebo tam de sú vysoké intenzity, a je predpoklad, že bu´ú ešte rásť? Ostravsko - Bialsko biala - ZA+PX+MT… Hyunday - KIA, skús napísať, kde na SK máš takúto priemyselnú aglomeráciu, a by bola potrebná prednejšia výstavba ciest?, asi ťažko najdeš argumenty, nuž čo kydaj si ďalej bez argumentov, to je tvoj problém.

trosku off topic a inym smerom… musim podotknut ze vzhladom na pritomnost stavebnej fakulty ma sice zilina dopravu ako-tak poriesenu, ale vzhlad dopravnych stavieb napriek tomu ze su v meste je ozaj trochu komunisticky…taka estakada (+most na lavobreznej) napr. je vcelku ohyzdna a to nebola stavana tak davno…

k OT skús prosí Ťa pekne konkretizovať, v čom je ľavobrežná “ohyzdná a komunistická”, lebo mne sa to v tom zmysle vôbec nezdá. Podľa mňa je to pomerne elegantné riešený obchvat, mimi zastavané územie. V kontexte, potom by sme mohli vlastne všetky savby a zvlášť dopravné klasifikovať, ako ohyzdné a postavené na Sk ako komunistické.