tak podla tohto [Na stavbe cesty k tunelu Sitina sú problémy) to vyzera, ze to bude sprejazdnene az v juni 2007 !
tiez sa tam spomina “lokalna zmena projektu” a dalsie predrazovanie
neviem, ci je to naschval, alebo je to take politicke rozhodnutie z MDPaT, kedze su na buduci rok dost skrtnute peniaze, cize budu neskor k dispozicii, neskor sa vyplati dodavatel, neskor bude stavba … ale to mozno moc kombinujem
podla tvojich fotiek (resp tej plastiky) to vyzera, ze sa z dubravky nebude dat napojit ani na cestu smer centrum (t.j. podjazd pod dialnicu), ale je to len cesta k SAV
vid dialnice.info/album_page.php?pic_id=546
inak je len otazkou casu, kedy budu musiet urobit harmincovu ako 2+2, kedze krizovatka saratovska/dialnicny privadzac ku krizovatke lamac bola vyskrtnuty z planu.
ostatne, priestor na harmincovej na to je (okrem parkoviska pred zimakom, ale to by problem nebol), dokonca je aj krizovatka s ulicou schneidera trnavskeho je na to pripravena.
dokonca si myslim, ze by rozsirenie tohto kratkeho useku prinieslo vyraznu ulovu karloveskej, kedze docela znacna cast ludi z dubravky by zrejme volilo radsej cestu cez sitinu, ako cez karlovesku… kedze by to bolo rychlejsie a pohodlnejsie (s podstatne mensim poctom semaforov)
tak treba len dufat, ze niekto (ne)kompetentny nepreda nejake pozemky v trase tejto buducej komunikacie…
ale kazdopadne ludia z dubravky a aj karlovky budu mat “kusok” problematickejsie sa dostat na D2 ak pojdu smerom CR .. to budu musiet chodit pod ten usky podjazd pod zeleznicu, kedze napojenie saratovskej bude chybat ..
v tomto ma mesto bratislava dooost velke minus u mna (a zrejme nie len u mna), ze upustila od tejto MUK a najma od zatrolejovania (alebo aspon predpripravy) v mlynskej doline …
skratka je smutne ze aj sverepc s 1000 obyvatelmi si vydupal vyvolane investicie za 30 milionov korun a mesto suhlasilo s vyskrtnutim aj uz schvalenych casti projektu …