blizsienaokolo a iny bordel :)

Toto si pozrite.
Feroslav si asi dal tú námahu, že zrealizoval túto stránku.
blizsienaokolo.com/

Je to hlúposť, ktorú prezentuje aj “odborník” Mesík v médiách.
Títo hlupáci akosi zabudli na to, že zmyslom diaľnice na Slovensku nie je jen hlúpo spojiť Bratislavu a Košice. Cieľom výstavby diaľnic je zabezpečiť kvalitné spojenie väčšiny priemyselných centier Slovenska. Cieľom je zabezpečiť kvalitné spojenie väčšine obyvateľov. Preto je navrhnutá D1 a R1+R2 tak, ako je. Ten návrh je absolútne v poriadku.
Veď sa len pozrite na ten nezmysel na blizsienaokolo.com, keby sa to robilo tak, tak spojíme len BA-Ke a nič viac. Ale o toto tu naozaj nejde. Návrh diaľnice vychádza z intenzít dopravy a potrieb územia. Veď juhom zväčša chodial len traktory a kombajny. D1 sa stavia prioritne preto, že tak tie vysoké intenzity sú.
Je mi z toho zle, ako nejaký hlupák môže prezentovať takúto svoju demagógiu.

pozn. admin: nazov temy upraveny, tema presunuta :wink:

To je dobry brutal … feroslav sa asi nikdy nepouci … nestacilo mu dohovaranie Dialniciara, bystrika , aquilu a dalsich vratane mna … on je naozaj nepoucitelny … teraz neviem ci mam na tomto mieste mu zacat nadavat alebo ho mam radsej lutovat … toto uz pukazuje na nejaku dusevnu chorobu … radsej som ticho … v zavere ma ale trosicku pravdy (ale naozaj len trocha) … nie celkom rozumiem preco by R4 mala ist cez stropkov … zada sa mi ze je to narocnejsi teren ako priamo do svidniku … a postacoval by im tam zatial privadzac… ale z ostatneho sa mi chce vracat :frowning:

Tak táto stránka je úplným nezmyslom, naviac ešte je tam zvýraznený jediný zahraničný štát - ČR, a jeho ťahy na Slovensko.

Je to rozvíjaná trasa z hľadiska histórie, to je všetko. Ja takého človeka ako je Mesík ani počuť nemôžem a po zhliadnutí danej stránky (už je aj v linkách a dokumentoch) mi prišlo takmer zle. :unamused:

mno toto bola vcelku fun :slight_smile: uz som videl vsetko mozne, ale zdovodnovat dialnicu podla leteckych koridorov, tak to je fakt sila :laughing:

inak je mnohym zname, feroslav a mesik maju viac spolocne ako sa zda :laughing:

no neviem … ale mne sa zda ze lietadla z KE do BA letia praveze severnou trasou … takpovediac to obchadzaju … niesom si celkom isty … ale bolo by to aj logicke … kym by lietadlo vystupalo do tej spravnej letovej hladiny (vo vacsej vyske je mensia spotreba … lebo je vacsia rychlost koli mensiemu odporu vzduchu … a bla bla bla … fyzika 7-9roc. zakladnej skoly) tak uz musi zacat klesat aby stihlo pristat tam kde ma … to co tam je vyznacene sa mi zda ze su tranzitne koritory …

random, ten koridor je myslim spravne. sa to nezda ale problem su tatry :slight_smile: aj ked su krptate .. ale inak je to fest mimo

myslíš číslo pasu a konta ?

Juznym tahom jazdia len traktory a kombajny . No nie som si celkom isty . Juzny tah je a bude jednoznacne kratsi . A ak s pomocou bozou sa podari dostavat aspon z casti R2 tak KE budu preferovat juzny tah , tak ako je to aj teraz. Cesta BA- KE a spat je oproti severu kratsia /mam to odmerane osobne/ o 108 km . /Jazero - Zlate piesky/.

arison,

to je všetko v poriadku. Nikto nespochybňuje južnú trasu. Nakoniec, buduje sa aj preto, aby sa odľahčila trasa D1. Aby sa nemusela rozširovať na 3+3 pruhy. Problematickým je úsek BA-TT. :wink:

Ja som v mojom príspevku nespochybňoval význam južného ťahu.
Tvrdil som len, že diaľnica D1 a aj R1+R2 boli navrhnuté dobre. To o tých kombajnoch bolo myslené v kontexte s požiadavkami na dopravu.
Severným ťahom chodí väčšina tranzitu a sprája priemyselné centrá.
Priemysel na juhu nie je, ale južná R-ka keď bude hotová poslúži tranzitu medzi BA-KE. Chcel som povedať, že diaľnica navrhnutá tak ako je to prezentované na tom pochybnom webe by bol absolútny nezmysel, lebo by nám nespojila okrem Bratislavy a Košíc žiadne priemyselné lokality, ktoré máme najmä na severe.

Vporiadku . Suhlas , sever priemyselny tah juh ostatne . Len ten pomer , co sa tyka financnich prostriedkov vynalozenych na D vrs. R v kontexte s intezitou dopravy sa mi nejako npozdava. No uvidime co nam napovie scitanie dopravy ssc.

Čo nám povie? Čo vám povie?

Potvrdí, čo bude treba potvrdiť. Teda, že na úseku medzi mestami ZA a RK sú vysoké intenzity. Podobný stav bude aj medzi PB a ZA.

Takže bude nutné stavať diaľnicu D1 v týchto úsekoch.

Potvrdí sa aj to, že je veľká premávka na úsekoch od NR po ZH.

Takže sa potvrdí, že treba stavať aj RK R1.

No a zároveň sa zistí, že treba riešiť obchvaty na R2.

A tak sa budú stavať obchvaty na RK R2.

To ostatné ako R4 KE-Milhosť, či R7 DS-NZ, to je len politika, že sa má viac stavať na juhu a východe SR.

Atď. :wink:

A víte jistě, že jsou to Feroslavovy stránky???
Jinak by to bylo zmrtvých vstání Feroslava. :smiley:

Nic zajímavého se tam nedozvíme, kromě toho co už napsal na starém foru.

tato tema je predbezne zamknuta a zrejme bude aj vymazana :slight_smile: myslim ze pobavenia uz bolo dost :wink:

aquila,

zneužijem svoje moderátorské právo na to, aby som sa vyjadril do uzamknutej témy.

Ja si osobne nemyslím, že je nutné túto tému uzamykať a už vôbec si nemyslím, že by si ju mal mazať.

Ak si zakázal prístup feroslavovi, tak to chápem, to by som spravil aj ja.

Ale rušiť tému o stránke, ktorá vznikla a ktorá má blízko k mysleniu feroslava je podľa mňa návrat späť - je to cenzúra, nič iné, len cenzúra.

Toto fórum je o diskusii a o voľnosti a podľa mňa by tu kľudne mohla byť aj takáto téma, … veď môžeme sa tu k tomu všetci vyjadriť, čo si o tej stránke myslíme, … z jednoduchého dôvodu, nech aj ostatní (Slováci) vidia (a vedia), čo je zlé na danej stránke v rámci jej obsahu. A naopak čo je dobré. Na tomto fóre sú Linky a Dokumenty, aj táto sekcia, kde podľa mňa táto téma môže zostať.

Ja sa vyjadrím k danej stránke aj podrobnejšie, t.j. skritizujem jej obsah, aj obhájim a pochválim najmä záver, aj by som zhodnotil jej význam a jej mediálnu silu, … no nebudem to robiť, pokiaľ nemám istotu, že bude celá táto téma zmazaná, resp. dokiaľ tu je hrozba odstránenia tejto témy. :wink:

Upravené (doplnenie): Ja som si dovolil tému odomknúť, aby Antimanderov príspevok mal význam a mohli sa tu aj ostatní k tomu vyjadriť.

Ako som povedal, vyjadrím sa k tejto sránke podrobnejšie a ja sľuby plním, aj keď na tomto fóre to ide pomalšie (viď Diaľničiarova téma).

Najprv k obsahu stránky:

1. Stránka má koncovku .com, z čoho vyplýva, že má “svetovejší význam” a pomáha tomu aj fakt, že text na nej je písaný bez diakritiky, avšak výsledok je sôr je opačný: Stránka je skôr pre Slovákov a mala by byť písaná s diakritikou a na to, aby jej porozumeli aj iné národy, by mala byť preložená aspoň do anglického jazyka, inak tá koncovka nemá požadovaný zmysel.

2. Na stránke je mapa. Tá je dokonca tou hlavnou, nosnou časťou celej stránky, avšak nemá ten význam, pretože jej chýbajú napr. vysvetlivky. Čo ktorá farba znamená. To sa dá len domyslieť si, ale mapa je o niečom inom. Okrem toho, je tam naznačený len jeden susedný štát, ČR, takže sa jedná o manipuláciu a len o znázornenenie akéhosi problému. A to som ešte zabudol doplniť, že vôbec nie je jasné o aký štát ide a aký to tam “susedí”.

To je všetko. Viac času na kritiku nemám. Môj názor je, že tá stránka nemá veľký význam, pokiaľ sa tieto dva body nevezmú vážnejšie. A aj potom sa dá diskutovať o význame zvolených slov v danom texte.

Doplnenie môjho názoru: Avšak preložením do cudzieho jazyka sa mnohí budú len smiať takým termínom ako blizšie naokolo. Okrem toho, autor prikladá veľký význam pojmu “vzdušná čiara” (je uvedený ako prvý výraz hneď pod mapou). Vzdušné čiary sú veľmi dôležité pri leteckej doprave, nie pri cestnej. Okrem toho autor spomína nejaké cesty E, ale na mape nie sú priamo označené a to znamená: ďalšie hľadanie na ďalších stránkach a to nie je dobré riešenie. Okrem toho je mapa dosť malá, mala by sa po kliknutí zväčšiť. Je tam text, že už čoskoro, no je tam dosť dlho, …

Doplnenie: Vôbec neviem, kto je autorom, je mi to jedno. Len si myslím, že táto stránka nemá žiaden veľký význam, budú ju podporovať všetci tzv. “my - ľud”, … blízki takým ako je p. Mesík či na tomto fóre feroslav.

Záver: Od tohoto je internet, vybrať si to správne a na to, čo ma nezaujíma, ani neklikať. :wink:

Autor stránky má slovník zhodný s Feroslavom a (alias) Mesíkom.
Jeho základným problémom je Žilinofóbia kombinovaná so silnou Žilinoparanojou. To je hnacou silou jeho grafománie.

Ja by som si dovolil k .com:

  1. registracia je lacnejsia ako domena .sk
  2. server a domena je “mimo dosah” slovenskych uradov

Ad preklad - koho by to uz len zaujimalo mimo Slovenska
Zvonka vsetci potrebuju aby bola dialnica hotova a nie vojnu Sever proti Juhu.

Pozorovateľ,

ja som nehodnotil priamy význam textu na danej stránke.

Úprimne, tými slovami v tých posledných dvoch vetách si “skĺzol” na úroveň toho feroslava. :wink:

Ale doplním ťa, feroslav veľmi nenávidí stavbárov a naviac ešte keď sú zo ZA (alebo keď študovali v ZA), tak je to pre neho katastrofa. :wink:

Nechce sa mi odpovedať všetkým cez SS (nemám na to čas), ja v žiadnom prípade nepodporujem také stránky ako je aj táto a dokážem to:

Vyjadrím sa teda aj k obsahu:

Povedzme, že chápem ten význam správne.

K 1. odseku: Nesúhlasím s ním. Koridory nie sú “zmrzačené” a autor nepochopil význam D1. D1 je najdlhšia diaľnica na Slovensku a teda aj najdrahšia, keďže prechádza nížinami aj pohoriami jej trasa.

K 2. odseku: Z BA nemôže byť hviezdicová sieť a ZA je dopravnou križovatkou veľmi dlho. Ale osobne som proti RK R3 v tom znení, aby prechádzala regiónom Turiec, … no to je môj názor, nič viac.

K 3. odseku: Súhlasím, RK R4 nemá žiaden logický dôvod, aby smerovala cez Stropkov, avšak minister už cukráreň nemá. :wink: