novým ministrom dopravy by mal byť súčasný štátny tajomník Árpád Érsek
uvidime ako sa popasuje tento byvaly sermiar a telocvikar s tymto rezortom, a ako dlho vydrzi
novým ministrom dopravy by mal byť súčasný štátny tajomník Árpád Érsek
uvidime ako sa popasuje tento byvaly sermiar a telocvikar s tymto rezortom, a ako dlho vydrzi
prezident ide po zvolení tradične do ČR a minister dopravy sa tradične vyjadrí ku termínu dokončenia diaľnice BA-KE
A čo bude potom keď bude D1 hotová…
Lorenc to neries, ved toho sa nedozijeme
K slovensku sa pricleni Podkarpatska rus a vystavba bude pokracovat
Prognoza (konspiracne teorie) rozvoja dialnic a RC pod novym ministrom:
D1
D2
D3
D4
R1
R2
R3
R4
R5
R6
R7
R8
ak si sa trafil, tak si fakt dobrý. o 4 roky budeme hodnotiť
Ja dufam ze skor…
tondiego pred pár mesiacmi si tu už písal podobné bludné predpoklady, ktoré sa nenaplnili
R3 MT lebo Hrnčiar - ešte vás to baví? Prebehnutý člen rozpadnutej strany s volebným ziskom 5% si nemôže diktovať, čo sa bude stavať. Ani maďarský minister dopravy si nemôže len tak povedať, že rušíme D3 a poďme stavať na juhu, lebo tlak stavebných firiem je príliš veľký.
Okrem toho to, co pise Tondiego, je v rozpore s programovym vyhlasenim vlady, kde napr. citujem:
Vláda bude pokračovať v budovaní diaľničného prepojenia s Poľskom. Okrem pokračovania vo výstavbe na diaľnici D3 naprieč regiónom Kysúc sa sústredí … Na Orave sa sústredí na výstavbu rýchlostnej cesty R3.
ono pri normalnom rozmyslani a jedno aky tam bude minister, to co napisal tondiego by bolo v principe aj dobre.
PPP na D1 nemyslim si ze stihnu co i len vyhlasit. korbelka (ak vobec) sa zacne stavat az po 2020. D1 sa rozsiri len v usek MUK D4 - triblavina.
prekreslenie D4, R7 by tiez len prospelo. mozno by v lepsom pripade vypadla, v normalnom sa zjednodusila MUK cierna voda, detto prekruhacovana MUK dunajska luzna
zrusenie D3 cadca bukov - svrcinovec by tiez nebolo od veci. a ked tak nech sa robi privadzac pri KNM, zaroven zrusenie krizovatky radola/KNM, ale kedze na severe len megalomancia, tak toto parcialne riesenie neprejde .. detto zrealnenie useku okolo KNM a vypustenie estakady
R3 okolo martina pokladam za sci-fi zacat co i len tendrovat do 2020. je za tym silna lobby, aby nebodaj R1 cez donovaly definitivne nepadla, lebo s R3 popri martine ozaj R1 nema zmysel . jedine ze na severnej R3 by mohli ozaj postavit aspon nejaky mini usek, trebars od bziny (vratane MUK) po uz existujuci obcvhat oravsekho podzamku.
Aquila, na to, aby sa postavil ten usek, co pises, by sa najprv muselo dohodnut trasovanie obchvatu DK.
Osobne by som bol rad, ak sa aj na usekoch, kde sa nebude stavat, bude riesit priprava aspon do tej miery, aby sa zafixovalo trasovanie, kde to dava zmysel.
Aquila, podceňuješ extrémny tlak automobiliek ktoré ho začínajú vyvíjať - sú to najväčší prispievatelia do ŠR. KIA - tlak na D3 a R3 stred, VW - tlak na D1,R3, PSA - tlak na D4,R7, Jaguar - tlak na R8 alebo R3, D3.
Odporúčania zo začiatku roku
.
D1 - dodržanie termínov po MT, dalej na východ dôležité ale nie krtitické
D3 - nutnosť vyriešiť úsek cez KNM, minimálne začať stavať úsek CA-Podzávoz - Svrčinovec ( rozdelenie úseku Bukov Svrčinovec ),
R1 - Nedôležité úseky
R2 - dôležité nekritické
R3 - Martin - Rakovo kritický úsek, HŠ - R1 dôležitý až kritický úsek
R5 - dôležité
R8 - dôležité časti
.
Realita k dnešnému dňu je taká že úseky D3 a R3 sa začali urýchľovať, Bukov Svrčinovec sa asi rozdelí, R3 MT-Rakovo za pár týždňov urobili zmenu EIA a robia UR a dokumentácie, ďalej sa R3 rozdelila na menšie úseky, reko I/65 ide do súťaže za pár dní, R3 bola komplet pretrasovaná od HŠ do ZH už finálne bude to hlavná trasa S-J a R2 bude prípojná vetva pri Handlovej
.
Jednoducho automobilky dali jasne najavo že Turiec je pre nich nutným územím pre ďalší rozvoj dodávateľského priemyslu - zo svojho oboru ti poviem že sa skapacitňuje energetické pripojenie Turca
to riesenie R3/R2 okolo stubne/ZH bude ako presne? z toho popisu som velmi nezmudrel, ale tych finalnych rieseni sme tu uz mali
Neviem, ci si si vsimol, ale tie moje bludy zpred par mesiacov sa praveze postupne zacinaju naplnat Na tomto fore su povacsinou ludia optimisti, ja som skor realista.
Ano, ale to este vlada nevedela, ze kartel si z jej planov urobi trhaci kalendar. Nehovoriac o tom, ze programove vyhlasenie vlady je vzdy dokument viac o snoch a viziach, nez skutocnosti. Ak by bol na konci volebneho obdobia pomer plan skutocnost 50:50 bude to povazovane za velky uspech. Vacsinou to vsak byva skor 70:30.
Nový pán minister vyhlásil, že diaľnica z Bratislavy do Košíc bude okrem jedného úseku hotová do roku 2020. Tým jedným úsekom je Turany - Hubová, kde treba po nedávnych zosuvoch pôdy zvážiť zmenu trasy.
Ďalej povedal, že je ministrom celého Slovenska, takže sa nemusíme obávať, že by uprednostňoval juh na úkor ostatných oblastí. Južné Slovensko je však dlhodobo zanedbávané a treba mu pomôcť.
Zdroj: Správy RTVS o 20:00
Narazal som hlavne na Tvoje oznacenie “konspiracne teorie” a na dnesne Ersekovo vyjadrenie, ze jeho priority budu vychadzat z programoveho vyhlasenia vlady aktualne.atlas.sk/slovensko/poli … dagog.html
Ale ja (a urcite nie som sam) budem len rad, ak budes prispievat prognozami, ktore sa aj naplnia (aj ked na prvy pohlad vyzeraju nepravdepodobne)
Menovanie Érseka VIDEO: Prezident vymenoval Á. Érseka za ministra dopravy
Vychadzam z toho, ze D1 BA-KE je mantra, ktoru si ani politik madarskeho povodu v slovenskej vlade nemoze dovolit len tak hodit za hlavu. Pri ostatnych usekoch na “severe”, ma vsak ako minister viacmenej volnu ruku. Dalsim faktom je, ze tento post doteraz nebol nikdy obsadeny vyslovene regionalne vyhranenym politikom ako sa to stalo teraz. A zial prejde este par desatroci, kym sa u nas odborne ministerstva zacnu obzadzovat odbornikmi a nie politikmi, ci “krizovymi manazermi”.