Vymazanie užívateľov

Jednoduchá otázka

NIE, veľa ľudí to tu len číta a prispievať nechce alebo nemôže. Ja som tiež registrovaný aj na iných fórach a moc tam nprispievam, lebo nie som k danej veci odborník, ale chcem sa viac dozvedieť a tak to tam čítam. Ja by som túto otázku neriešil…

nie, mazat sa nebude podla moznosti nic, a uz vobec nie uzivatelia .. su iste sekcie, kde moze ist len registrovany, to za prve a za druhe, kopu ludi tu hlavne cita ..

ok chcel som len vediet ci sa take veci robia lebo niekde sa to robi nevadi admin si tu ty

Skôr nie. Snáď, ak by niekto kto nenapíše ani jeden príspevok a potom požiada o zmazanie registrácie, tomu by som vyhovel, ale inak určite nie.

ziadne mazanie, ziadne bany…ak sa dodrziava uroven slusna uroven diskusie nie je absolutne ziadny dovod niekoho mazat/zakazovat pristup…

kurna neviem ci som sa nepomylil a nechtic zaskrtol ze ano …:slight_smile:) … samozrejme som proti mazaniu uzivatelov .. ma to aj par bnevyhod ale boli stanovene pravidla …

Myslím si, že to či niekto prispieva alebo neprispieva je jeho vec. Ja to tu tiež predovšetkým čítam a necítim potrebu veľmi prispievať - na jednu stranu mám veľmi ďaleko od odborníka na výstavbu alebo správu cestných komunikácií a na druhú stranu nemám chuť sa s kdekým hádať, či sa dáva veľa financií na výstavbu v ciest v BA a okolí alebo niekde inde apod… Takže si myslím, že prispievať treba zmysluplne a pokiaľ na to nemám, tak radšej len čítam. O fórum sa však silne zaujímam a - v závislosti od času - si ho takmer každý deň čítam. A myslím si, že takýchto nás tu je viac.

A aby som nezabudol, z tohto hľadiska som výrazne proti mazaniu užívateľov.

ok prosim admina o vymazanie sekcie

Omyl, temu treba ponechať do budúcnosti. :wink:

ok nie som v tejto veci kompetentni ale bolo to jednoznacne cize …