Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

toto my vsetko vieme. a zamysli sa nad tym ze tu stenu Sk ani Pl ani Hu rozobrat nevie. o to viac treba pomoct tym regionom so spojenim na zapad. najviac postihnuty region, cize ktory ma a dlho bude mat najhorsie spojenie je vychod…juhovychod aj severovychod. zemplin, ciastocne saris.

Tiež nerozumiem diskutujúcim ako DrX a Devil, ktorý na jednej strane adorujú R2, že na 2. strane sa rovnako nevyjadrujú aj o R4 ale toto NIE JE PRAVDA. vid npr. D1 Turany - Hubová - #3472 podľa devil akurat som si dovolil poznamenat ze vychodna D1 poriesi viac co sa tyka nzm ako severna R4 …pretoze okolo nej byva ovela viac ludi… kym taketo veci nebudu vyriesene tak tu bude proste nieco ako spravodlivy hnev…

D3 ako taka v parametroch dialnice a najma s ponechanou subeznou cestou pri lieskovci je zbytocna. paralelkou na ceskej strane su cesty 2 a 3. triedy. toto tu aspon par ludi chape ale na kysuciach riesia peticie. nehoraznost. no a dialnica do polskych lesov a luk pre ledva 2.000 aut denne za vyse 400mega je sprenevera. voci “lesom a lukam” sa roky ohradzovali kvoli obmedzeniu cez skalite. ale teraz po rokoch prevadzky D3 a ked vieme vysledky polskeho scitania to mozeme takto napisat. a pri obchvate ZA sa ignoruje argument CA-MT gallery/image_page.php?album_id=67&image_id=38986