Lorenc
August 9, 2018, 9:24am
3789
Pre letisko v Košiciach má cargo podľa zástupcu výkonného riaditeľa Tomáša Jančuša význam najmä vzhľadom na blízkosť Ukrajiny a širokorozchodnej trate. „Vidím tu priestor na prekladisko pre letecké, cestné a železničné cargo. Dnes tovar z východného Slovenska smeruje na prekladiská v Budapešti a vo Viedni.“ Letisko Košice ťaží z toho, že jeho majoritným akcionárom je letisko Viedeň-Schwechat. „To zabezpečuje dlhodobý prístup k riadeniu. Ak chceme generovať príjmy, musíme investovať dopredu. Získanie nového biznisu je beh na dlhé trate. Je potrebné mať za sebou investora, ktorý vám dá stabilitu na dlhé obdobie,“ dodáva T. Jančuš.
08.08.2018, 08:58 | Lukáš Kvašňák | © 2018 News and Media Holding
Výstavba dopravnej infraštruktúry je ako rodina, ktorá chce dom, no spolieha sa len na výplatu a dary a takmer úplne sa vzdáva hypotéky a iných moderných zdrojov financovania. Takto opísal prístup Slovenska, ktoré sa pri výstavbe ciest a železníc spolieha najmä na eurofondy, riadiaci partner právnickej kancelárie Lansky, Ganzger & Partner Štefan Holý na TREND konferencii Logistika a doprava 2018.
Výstavba je navyše silne politic…
Presne, čo som písal TTT na východe je správna myšlienka. Jarino to negoval, že všetko je o automobilke. Veľký PORT na prahu západnej
a východnej kultúry stojí za úvahu. Košická katedrála je posledná a končí sa tu vplyv západu. Doslova končí tu aj širokorozchodná aké symbolické.