R7 Mliečany - Dolný Bar

novy variant pre podusek R7 Mliečany - Dolný Bar

[album]38399[/album]

tu je zase raz priklad megalomanskeho slovenskeho planovania.
stara cesta I/63, ktora aj tak bola stavana ako polprofil sa mala v plnej miere vyuzit.
naco sa stavia prelozka prelozka I/63 ? takto sa bude stavat 9 km novej 2+2 rychlostky, a este zostane aj stary polprofil
pricom by realne tak ci tak stacili len obchvaty dvoch dedin ..

enviroportal.sk/sk/eia/detai … -dolny-bar

To bude asi tym, ze DS si vydupala aj na predchadzajucom useku ponechanie aj prelozky aj RC a teda vznike tam podobny sest pruh ako pri Jablonove. Zachovanie cestay prvej triedy sa vyzadovalo ho aj na nasledujucom useku. V takom pripade vychadza lacnejsie dat RC do novej, kratsej polohy.
Tym netvrdim, ze je to spravne, prelozka sa mala aj na predchadzajucom useku rozsirit a lokalka by chodila zase cez mesto.

preco nepises ze si ludia zle zvolili zastupcov do samospravy? nevidim tu rozdiel v projektovani s inymi usekmi, kde si vylozene nabudeny utocit na ludi ktori tam byvaju… tak pome, cakam kedy napises, ze ludia z tohto regionu mozu za to ako megalomansky sa to chce riesit..

a prave to je na tom uplne sialene.
kedze na tom obchvate DS su len 6 tisicove intenzity .. cize je daleko aj od naplnenania kapacity samotnej I/63, nehovoriac o naplnenie prelozky I/63 aj 2+2 R7 ..

takyto luxus nerobia ani v cechach ani v rakusku.. len na superbohatom slovensku..

a ano mawerick, ano su za to zvoleni lokalni politici, ktori nemaju mieru. preto by som dal spoluucast miestnych samosprav/kraju, ako je to do istej miery v rakusku. hned by tu boli triezvejsie navrhy. takto si tam kreslia ciary ako sa im zachce.

Po rýchlostnej ceste môžu jazdiť iba vozidlá s konštrukčnou rýchlosťou nad 80 km/h. A ostatné vozidlá pôjdu ako?

Tak ako doteraz.

Tu zas pokracovanie nesedi s ortofotomapou useku Holice - Dunajska Streda (so ziadnym variantom, kedze od tych variantov, ktore obsahuju krizovatku Mliecany, ani v jednom pripade cesta neobchadza Povodu). Neexistuje nejaka ucelena mapa, ako to vlastne ma vyzerat?

to bola otázka pre Aquilu… čo chcel dostavať plný profil k terajšej I/63 a mať z toho R7

R1 je pomaly na polovici dlzky prestavana jednotka a ludia tam existuju uplne v pohode, tu sa to uplne nuka tiez, ale nie, my naprojektujeme dalsiu sprostost typu knm-oscadnica :unamused:

v prvom rae ja som nechcel tu stavat R7, je to hlupost, ked stara cesta ma len 6 tisicove intensity, co je nic. radsej by som privital od holic viacere male prolozky I/63 a mozno niekde MUK, ale to je tak vsetko na nasledujuce dekady dopredy.

daleko viac je dolezite urobit novu cestu prvej triedy medzi NZ a DS, opkaujem, ziadnu R7,a le obycajnu jednicku

Uplny ale UPLNY suhlas.
Treba spojnicu DS - NZ.
Okolo DS to je zatial podla mna daleko v pohode a za NZ smerom na vychod je to tiez momentalne OK

Ked už o tých jednickach, … tak jednicka by mala byt aj spojnica NR-DS. Este od NR po Šaľu je to celkom v pohode, ale ďalej na DS by to chcelo novú cestu, lebo ta tu vedie cik-cak dedinami.

No zatiaľ je tam intenzita 6.000 - 8.000, ale ak existovala ponuka (R7 DS-NZ, alebo DS-NZ-LV) tak by tie intenzity boli výrazne vyššie… prerozdelila by sa doprava medzi R1 a R7

Úspešným uchádzačom na vypracovanie DUR, DSZ a Oznámenia 8a sa stalo združenie firiem Amberg Engineering a Dopravoprojekt.

Bol podaný rozklad proti záverečnému stanovisku činnosti Rýchlostná cesta R7 Mliečany - Dolný Bar:
enviroportal.sk/sk/eia/deta … -dolny-bar

^ tento usek by mal ist do vystavby az po Vazec - Zakopane. Obchvat obchvatu :astonished:

Právoplatné ZS EIA:
enviroportal.sk/sk/eia/deta … -dolny-bar

Naopak, tento úsek by měl být prioritou, protože z DS do NZ zcela chybí vyhovující silnice bez velkých zajížděk, ale nadlouho bude stačit v 1/2 profilu.

Ja som pisal o R7 Mliečany - Dolný Bar :slight_smile:

Ano, to opravdu nespěchá, jenom by muselo těch několik desítek lidí, co bydlí u I/63, strpět další nárůst dopravy.