Pekne je tam vidiet siroky stredovy pas, ktory sa da vyuzit na rozsirenie … zasa ta blba otazka, el preco sa sakra takto nemohla stavat D1 BA -TT… to by bolo nieco
inak toto je pravda. Svojím umiestnením BA, je vlastne D1 jediná významná cesta (kvalitná) až po TT, čiže smerom na celé Slovensko a už vtedy sa s tým mohlo počítať, že to bude treba rozšíriť a vôbec mohli to tak rovno aj postaviť.
Inak na tých obrázkoch (vyššie) mne zase chýbajú zvodidlá v tom strednom (širokom, trávnikovom) deliacom páse.
Toto je aj pre mna zahadou, moznoze su take normy, ktore to umoznuju, ak je stredovy pas sirsi ako x metrov… nieco podobne som videl aj v Polsku (tusim okolo Katowic) ale myslim, ze to nebola dialnica…
siroky stredovy pas sa staval s taktickych dovodov, pretoze v pripade vojnoveho konfliktu mohla dialnica sluzit ako letisko.
je to napr. na D1 kusok za Brnom smerom na Prahu (tam su v strede len betonove zvodidla, ktore sa daju v pripade potreby odstranit). o rovnakej funkcii som cital aj na dialniciach pri bukuresti.
nechcem spochybňovať tvoje info, … ale mne to nedá … lietadlá snáď pristávajú na ceste a v takom prípade je jedno, že tam je nejaký deliaci stredný pás spravený širším trávnatým pásom. Lietadlu je to jedno.
Tieto 3 male krajiny dlho ovladane Ruskom, teraz ked patria pod EU a pod ochranu NATO, tak sa im zije lepsie. Reformuju svoje hospodarstva, musia, aby pritiahli novych investorov.
Mne sa paci, ze su uprimne - nemaju dost penazi na letectvo, tak ich chrani napriklad Nemecko. Preco sa takto nespojite aj vy Slovaci s Ceskom? Usetrili by ste velmi vela penazi a mohli by ste investovat inde - dialnice, energetika.
Tieto 3 krajiny maju nejake dialnice, nie je ich vela, ale postupne rekonstruuju. Myslim si ale, ze oproti Slovensku a CR su na tom horsie.