Dnes pridávam komplexné informácie z tohto regiónu. 
Táto oblasť je charakterizovaná ako jedna z najchudobnejších na Slovensku a dokonca aj ako jedna z najchudobnejších oblastí v rámci PO VÚC. Dôvodom je stagnujúce miestne hospodárstvo a keďže tu chýba dopravná infraštruktúra v podobe aspoň rýchlostnej cesty (RC), ktorá by spojila túto oblasť s PO a zároveň aj tá súčasná dopravná infraštruktúra je výrazne zanedbaná, tak sem ani veľa nových investorov neprichádza. Je tu slabá a nedostatočne rozvinutá cestná sieť a podobne aj železničná sieť. Zároveň by sa dalo povedať, že mestá Svidník a Stropkov už veľmi dlho medzi sebou bojujú (výmena administratívnych budov atď.). Minister Prokopovič zmenil cestu vedúcu do Stropkova bez akýchkoľvek potrebných technických úprav z cesty II. na cestu I. triedy, železnicu sa mu však do Stropkova nepodarilo doviesť.
Cestná sieť. 
Konkrétne by sa mal klásť dôraz na tieto cestné úseky:
- úsek plánovanej rýchlostnej cesty R4
- zlepšiť parametre cesty spájajúcej Strokov s mestom Svidník
- Stropkov-Bzenica-Turany nad Ondavou
- Stropkov-Havaj-smer Medzilaborce
Tým dôrazom myslím výraznejšie investície do týchto ciest v podobe zlepšenia ich parametrov ako aj lepšej údržbe počas a po zimnom období.
Tých ciest by sa našlo oveľa viac, pretože by bolo potrebné výrazne investovať do ciest aj I. ale aj II. a III. triedy a okrem toho by bolo veľmi potrebné postaviť tu aj nové cestné úseky, ktoré by spojili priamejšie tento región so susednými (Bardejov, Humenné) a aj so susedným štátom, s Poľskom.
Ďalej je potrebné vybudovať tieto cestné obchvaty:
- obce a mestá na trase rýchlostnej cesty R4, hlavne Svidník
- Stropkov
- Havaj
Bod č. 1 bude riešiť RC R4 a vlastne bude čiastočne riešiť aj mesto Stropkov, ak sa R4 postaví viac východnejšie od mesta Svidník.
Ďalšou oblasťou je rozvoj železničnej dopravy v tomto regióne. 
Železničné trate:
Základným problémom je chýbajúca železničná trať, ktorá by spojila slovenské Medzilaborce s Poľskom. A podobne ak má raz vzniknúť významný cestný dopravný koridor v trase R4, tak je potrebné si uvedomiť, že tu chýba úplne aj železničné prepojenie tak zo slovenskej ako aj z poľskej strany a dovolím si povedať, že je utópiou si myslieť, že tu bude nová trať do 50 rokov postavená.
Letecká doprava. 
Táto oblasť svoje regionálne letisko typu aké je v ZA alebo v PP nepotrebuje. Tu by malo byť prioritou investovať do základnej cestnej siete a dostavať chýbajúce železničné napojenie. Letisko je v dostatočnej vzdialenosti v Košiciach.
Ostatné investície do infraštruktúry v tejto oblasti v rámci predovšetkým vodných zdrojov a ochrany ŽP. 
Práve v tejto oblasti sú veľké nedostatky predovšetkým vo vodnom hospodárstve, kde sa je potrebné zamerať na vypracovanie projektov pre čerpanie financií z EÚ.