Je mi jasne, ze toto uz nie je vobec aktualne, mozno tak pred 30 rokmi… Ale ja rad teoretizujem, takze som si spravil navrh…
plna velkost: lh4.googleusercontent.com/-z_e- … g_ANDi.png
Prioritou by bola samozrejme D1 a nasledne D3, kedze by sa jednalo o 2 hlavne tepny. R-ky podla potreby… (Ak by niekto chcel spravit vlastny navrh, mozem mu poskytnut povodny mapovy podklad.)
ps: chcel som to dat do “Diaľnice a RC všeobecne” ale tam nie je mozne pouzit [img] parameter.
Diaľnica by nemala byť čo najkratišia (teda v logike niektorých, spojenie BA-KE) ale mala by obslužiť čo najviac firiem a tovární, s tým súvisiace mestá a počet obyvateľov.
A teda D1 zachovať v terajšej podobe(možno s výnimkou rajeckého variantu)…
D min 26.5/120
R min 24.5/80
viacmenej suhlasim, len by som mozno netahal D1 naokolo blizsie cez Kosice, ale priamo z PO na Vranov a Michalovce. ved Kosicania aj tak nechodia na sever SR podla toho co tu citam. Spojenie KE-PO staci ako R4.
Ten poklad by si mi mohol poslať ak by sa dalo prosím ťa? A otázka prečo si zvolil trasovanie D1 aké si zvoli? Vieš to nejak odôvodniť? Pretože ak to beriem tak že D1 je významovo a prestížovo najpodstatnejšia diaľnica SR tak trasovanie úseku cez NR-TO-BN je veľmi zaújímavé
Dúfam, že to patrí sem. Všimol som si na stránke NDS mapku dialničnej siete. Este pred pár mesiacmi tam bola mapka aj s úsekmi s neukončeným procesom EIA. Teraz je tam mapka kde sú všetky úseky (mimo výstavby a existujúcimi) v príprave. To je všetko v takom štádiu …??? Aj ked niektoré úseky nemajú ani presne trasovanie? Určite nie. Alebo NDS chce navstevnikom stránky ukázať, že výstavba je ďalej a trosku si to prikrášliť ???
Ta prerusovana ciara akoze znamena, ze este nie je rozhodnute ci Sahy ci Sturovo… Viem, ze sa momentalne vravi viac menej len o Sahach, ale o tych 20-30 rokov, kym sa to bude realne stavat, moze byt situacia ina. Vid. R4 a trasovanie Giraltovce vs. Hanusovce’ sa tiez pravidelne meni…
Vsak ono sa to aj tak planuje. Vravis ze to je zaklad, ale fakt neviem co tam potom robi R7 polovica ktorej ide uzemim nikoho kde dnes nie je ani cesta prvej triedy