Národná diaľničná spoločnosť pritom najväčšiu sumu z celkového predaja v prvom kvartáli utŕžila vo februári, a to až takmer 418 mil. Sk
[1.5.2005 13:09]
etrend.sk/generate_page.php?page_id=48574
BRATISLAVA 1. mája (SITA) - Počas prvých troch mesiacov tohto roka kúpili majitelia vozidiel diaľničné nálepky za 737,1 mil. Sk. Národná diaľničná spoločnosť (NDS) pritom z ich predaja utŕžila najväčšiu sumu vo februári, a to až takmer 418 mil. Sk. V januári sa predali diaľničné nálepky za 71,9 mil. Sk a v marci to bolo za 247,2 mil. Sk. Agentúru SITA o tom informoval tajomník a hovorca NDS Marcel Jánošík.
Diaľničné nálepky distribuuje tento rok sedem spoločností, ktoré vyhrali súťaž vyhlásenú rezortom dopravy. Z celkového objemu predaných diaľničných nálepiek v prvom štvrťroku, predala spoločnosť Italmarket Slovakia nálepky za 268,6 mil. Sk. OMV predala známky za takmer 141 mil. Sk, ČESMAD Slovakia za vyše 117 mil. Sk a KON-RAD za 103,7 mil. Sk. Slovenská pošta zabezpečila v prvom kvartáli predaj nálepiek za 68,6 mil. Sk, Royal Invest Consulting za 21,5 mil. Sk a spoločnosť TEN Expres Slovakia distribuovala známky za 16,5 mil. Sk.
Podľa predbežných neúplných údajov sa v apríli tohto roka predali diaľničné nálepky v hodnote 148 mil. Sk. Ako uviedol Jánošík, takmer polovicu z tejto sumy pripadá na spoločnosť Italmarket Slovakia. Spoločnosť KON-RAD zatiaľ distribuovala v tomto mesiaci nálepky za vyše 40 mil. Sk a OMV Slovensko za necelých 25 mil. Sk. Na ostatné spoločnosti pripadá necelých deväť percent z celkovej utŕženej sumy.