Plán udržateľnej mobility
ČASŤ 1: Plán udržateľnej mobility Trenčianskeho samosprávneho kraja
ČASŤ 2: Plán udržateľnej mobility Trnavského samosprávneho kraja
ČASŤ 3: Plán udržateľnej mobility Košického samosprávneho kraja
ČASŤ 4: Plán udržateľnej mobility pre mesto Nitra
ČASŤ 5: Plán udržateľnej mobility Prešovského samosprávneho kraja
1. zmena GVD od 3.3.19 v TNSK: Trať 120 BA-ZA:
Pribudli nové prípojné autobusy v Trenčíne do T. Teplíc od vlakov: IC 521, R 601, R 703, 603, 605, 705, IC 523, R 707, 709, 609, 711, 611, 613. Trať 140: V Prievidzi nadväzujúce busy do Handlovej v X od niektorých bratislavských REX (už od decembra).
Elektricka by na mnohych miestach velmi pomohla. V Cesku a Polsku su aj medzimestske elektrickove trate, tak preco nie na Slovensku? Jaj aha, mame predsa “rychlodrahu” do US Steel a ked prizmurim 8 oci, tak aj TEZku, zubacku a TREZku (aj ked to nepovazujem za typicku “elektricku”). Prievidzsky okres inak vobec nie je od veci kandidat, najma vzhladom na uroven cestnej a zeleznicnej infrastruktury.
Jedna správa ešte z roku 2018:
Prímestské modré autobusy budú pokračovať aj vo funkcii mestskej hromadnej dopravy, župa tak vykročila k zavedeniu Integrovaného dopravného systému
Počas uplynulého roku uzatvoril Trenčiansky samosprávny kraj (TSK) s mestom Trenčín zmluvu o spolupráci, na základe ktorej plnili modré autobusy prímestskej autobusovej dopravy (PAD) aj funkciu mestskej hromadnej dopravy (MHD) na území Trenčína. Obe strany sa dohodli na 12-mesačnej skúšobnej lehote, ktorá mala preukázať funkčnosť a opodstatnenosť tohto kroku. V skratke to znamená, že cestujúci na území mesta Trenčín mohli využiť modré autobusy za tarifnú cenu trenčianskej MHD. Zastupiteľstvo Trenčianskeho samosprávneho kraja tak v pondelok 24. septembra 2018 na svojom 10. zasadnutí schválilo dodatok k predmetnej zmluve, podľa ktorej nebudú Trenčania musieť rozlišovať modré a červené autobusy aj naďalej.
Plán udržateľnej mobility ČASŤ 1: Plán udržateľnej mobility Trenčianskeho samosprávneho kraja
ČASŤ 2: Plán udržateľnej mobility Trnavského samosprávneho kraja
ČASŤ 3: Plán udržateľnej mobility Košického samosprávneho kraja
ČASŤ 4: Plán udržateľnej mobility pre mesto Nitra
ČASŤ 5: Plán udržateľnej mobility Prešovského samosprávneho kraja
Časť č.: 1 : Plán udržateľnej mobility Trenčianskeho samosprávneho kraja
Odhadovaná hodnota bez DPH: 402 916,67 EUR bez DPH
Trvanie v mesiacoch: 18
MD zverejnilo Plán dopravnej obslužnosti pre železničnú osobnú dopravu ako podklad pre Plán obnovy.
Analýza potvrdila perspektívnosť liniek železničnej osobnej regionálnej dopravy v režime Os alebo REX (v štandarde prímestskej dopravy) vedených po nasledovných tratiach, s ohľadom na mohutnosť prepravného prúdu a schopnosť železnice obslúžiť územie vo svojej línii:
o Topoľčany – Prievidza;
o Nové Mesto nad Váhom – Trenčín
o Trenčín – Žilina;
o Nové Mesto nad Váhom – Myjava;
o (Horné Srnie) – Nemšová –Trenčín (– Trenčianska Turná);
o Bánovce nad Bebravou – Chynorany (– Topoľčany);
o Prievidza – Horná Štubňa – Vrútky;
● odporúča akceptovať pokračovanie železničnej regionálnej osobnej dopravy na nasledovných úsekoch tratí s ohľadom na okolnosti hodné osobitného zreteľa v prípadoch identifikovaného súhrnného prúdu pod 500 jednosmerných cestujúcich počas pracovného dňa:
o Myjava – Vrbovce – Velká nad Veličkou (cezhraničná doprava po dohode s ČR);
● odporúča preveriť efektívnosť obnovenia regionálnej dopravy na nasledovných železničných tratiach
o Lednické Rovne – Nemšová
o Nitrianske Pravno – Prievidza
● vyjadruje pochybnosť o perspektívnosti nasledovných úsekov železničných tratí na ich využitie pre regionálnu železničnú osobnú dopravu
o Trenčianska Turná – Bánovce nad Bebravou
● identifikuje odôvodnené podozrenie z neperspektívnosti nasledovných tratí pre využitie v segmente vlakov regionálnej osobnej dopravy (detailné odôvodnenie každého prípadu obsahuje text v stĺpci „Odporúčanie a ďalšie komentáre“ prílohy č. 2):
o Vlársky priesmyk – Nemšová
Trate, ktoré sú identifikované ako turisticky perspektívne:
• Trenčianska Teplá – Trenčianske Teplice
• Myjava – Vrbovce
• posilnenie dopravy a optimalizácia ponuky na traťových úsekoch Zvolen – Banská Bystrica, Košice – Humenné, Banská Bystrica – Brezno, Levice – Štúrovo, Jesenské – Rimavská Sobota, Prievidza - Topoľčany;
d. na trati Prievidza – Handlová zriadenie chýbajúcich zastávok v Prievidzi (pri priemyselnom parku cca 900 m od žst. a na výpadovke do Handlovej cca 2,7 km od žst.) i Handlovej (cca 2 - 2,5 km od žst. v smere do Prievidze); Nové Zámky – Prievidza Nemožný pravidelný interval Os a R 60 min - Modernizácia zabezpečovacích zariadení a zvýšenie traťovej rýchlosti (dispečerizácia trate) Prievidza – Handlová Nemožný pravidelný interval Os 60 (30) min - Zrýchlenie o 4 min, Modernizácaia zabezpečovacích zariadení (dispečerizácia trate)
Rámcový návrh grafikonu vlakovej dopravy pre roky 2022/2023
Vaše pripomienky je možné zasielať elektronicky na e-mail: juraj.kallo@tsk.sk
Chceme Vás požiadať, aby ste každú pripomienku (žiadosť) odôvodnili a uviedli svoju kontaktnú emailovú adresu, za účelom odoslania odpovede.
Dátum ukončenia pripomienkovania návrhu je stanovený do 30.6.2022.
ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTIC … HTML&src=0
Veřejné služby v přepravě cestujících ve veřejné drážní osobní dopravě - Provozní soubor “Zlínský kraj - Slovensko”
Předmětem této zakázky je poskytování veřejných služeb v přepravě cestujících veřejnou drážní osobní dopravou k propojení Zlínského a Trenčianského kraje vlaky regionální dopravy. Jedná se o výkony v motorové trakci.
Předmětem zakázky jsou výkony mezistátní regionální dopravy na tratích Horní Lideč – Púchov a Bylnice – Trenčianská Teplá – Trenčín.
Začátek: 15/12/2024
Doba trvání v měsících: 60