Krupina si ten obchvat zaslúži, je to jedno z mála miest na Slovensku, kde ide tranzit hlavnou dopravnou tepnou (hlavnou ulicou) od začiatku mesta až po jeho koniec, a taktiež cez hlavné centrálne námestie. Cesta cez mesto je bezprostredne lemovaná chodníkmi v 2/3 trasy, takže kolízie s chodcami na tejto frekventovanej ceste hrozia neustále! Snáď porovnatelný prietah tak frekventovanej cesty v prevažnej dĺžke cez mesto a centrom mesta je iba v Trstenej (ta sa ale už ide stavať), Handlovej, no a možno čiastočne cez Bánovce n/B.(tam to ale už ide hodne bokom)
Doplnte ma ešte o existencii podobných miest kde je takýto problém..?
bavime sa o pripadoch podobnych krupine. PB je palcivejsi pripad, takze to sem nedavajme. s krupinou maju porovnatelny problem (intenzity do tych 10.000 a prietah uplnym centrom) npr. levoca, trstena, sahy, a este tie vyssie spomenute mesta na zapade.
podla mna v Brezne nie je taka husta premavka ako vo vyssie spomenutych mestach . bol som tam minuly rok v lete a videl som to a nebolo nic take hrozne aspon podla mna
Husta ako husta, je to vec pohladu resp. statistickych cisel. Z mesta vedu vypadovky na 4 smery a cele sa to streta na jednej krizovatke pri hlavnom namesti. Z mojho pohladu je husta, vsetky prietahy su riesene po mestkych uliciach. Ale sme tu OT.
Prešov má síce svoje dopr. problémy, ale nespĺňa predpoklady pre zaradenie to danej kategórie. Inak rad radom ste tu OT a najviac ma rozosmialo (bez osobnej urážky), že “nebyť D3 Čadca, tak aj Čadca sem patrí”. To tu môžeme vymenovať toho oveľa viac …
Myslim, ze takych miest su na slovensku desiatky. Krupina ma to stastie, ze na tomto useku nie su vysoke intenzity. O to horsi je vsak samotny prejazd uzkymi ulickami centra, preto je tu obchvat nutny. Obavam sa vsak typickeho slovenskeho riesenia - sluby sa posuvaju kazdy rok a budeme este radi, ak sa dockame realizacie okolo r. 2015
Myslím, že sa mýliš. Obchvat Krupiny je totiž málo medializovaný a hlavne neprebieha v ňom to, čo kdekoľvek inde, že sa sľubuje že už sa ide stavať. Tu sa už od r. 2001 stanovil ako začiatok výstavby r. 2008 a v r. 2005 prišla úprava na r. 2010 pre zmenu trasy. Obchvat nebude patriť k najdrahším, ale k stredne drahým, len je dosť možné, že pôjde len o čiastkové riešenie a v rámci cesty I. triedy, t.j. nie v rámci RC R3.
Mam jeden dotaz. Cize obchvat Krupiny nebude rieseny ako sucast R3 ale ako obyacjna cesta 1.triedy? Sucasne zadefinovanie trasy R3 vladou tomu nasvedcuje …
Tak teraz tomu nerozumiem. Cize ked sa dovedie (dakedy to snad bude) R3 pred Krupinu co sa potom spravi? Napoji sa R3 na obchvat cesty I. triedy alebo sa spravi novy R obchavat?