Problem predlzenie HB-RnH je jasny.
Co ale brani plnemu otvoreniu krizovatky D2-D4, pripojka zo smeru Jarovce na Bratislavu?
Problem predlzenie HB-RnH je jasny.
Co ale brani plnemu otvoreniu krizovatky D2-D4, pripojka zo smeru Jarovce na Bratislavu?
Ale veď tá križovatka je otvorená už od januára…
A co teda branilo tomu otvoreniu ?
Uz by to nemuselo byt tajomstvo.
V stavbe budú 3 mosty, z toho 1 nad diaľnicou, ďaľšie na 2 križovatkách pri napojení na uvedené cesty.
Potreba novej križovatky Stupava – juh na diaľnici D2 vyplynula z dopravných vzťahov a potrieb zlepšiť podmienky prepojenia pre užívateľov cestných komunikácií v severozápadnej časti Bratislavy, najmä v MČ Bratislava – Devínska Nová Ves, Záhorská Bystrica a Lamač, ako aj v okolitých obciach Stupava a Lozorna. Výstavbou križovatky dôjde k dopravnému odľahčeniu ciest II/505 , I/2 a diaľničnej križovatky D2 Lamač.
Križovatka Stupava – juh na diaľnici D2 bude dopravne prepojená s cestou II/505 na jednej strane a cestou I/2 na druhej strane. Navrhovaná diaľničná križovatka spolu s napojením na cesty I. a II. triedy bude v budúcnosti súčasťou “nultého okruhu Bratislava”, ktorý začína na št. hranici SR/Rakúsko.
V súčasnosti sa zabezpečuje dokumentácia pre územné rozhodnutie (DÚR) a dokumentácia pre stavebný zámer s termínom dodania 31.10.2003. Zároveň sa vykonáva inžiniersko – geologický prieskum a zameranie terénu.
Vplyv stavby na životné prostredie.
Je ukončená I. etapa procesu EIA ( zámer a rozsah hodnotenia), súčasne s DÚR sa bude vypracovávať správa o hodnotení vplyvov (II. etapa EIA).
Stavba bola hodnotená ako vysoko efektívna.
Dĺžka prepojení (privádzačov): 3,8 km, kategória : R 22,5/80 v I. etape 1/2 profile.
Plánovaná realizácia stavby:
rok začatia výstavby: 2005
rok dania stavby do užívania: 2006
Tento materiál bol získaný zo stránky Slovenskej správy ciest, www.ssc.sk/user/view_page.php?page_id=433
Nebolo tam finančné vyrovnanie a pokiaľ viem, tak dodnes úplne nie je. Ak sa neotvorí akýkoľvek úsek, ktorý už “vyzerá byť hotový”, tak v tom ide na 90% o peniaze, pretože inak sa vo výstavbe zvyčajne pokračuje aj za prevádzky (úprava okolia, odtoky vody, špeciálna signalizácia, dopr. značenie, …).
Na krizovatke BA-Jarovce su uz otvorene vsetky vetvy!!!
Je to presne tak ako mimochodom stoji aj v druhom prispevku zhora
Tu sa plánujú nové investície, ČSPH a viac zelene.
Až sa toto dobuduje, tak bude reálne napojenie na Rakúsko aj severne od Bratislavy.
CSPH sa planuje na D2 na odpocivadle Jarovce v smere do A, H. Vystavba sa zacne az tesne pred ukonceni vystavby rakuskej A6, tak aby tato CSPH bola otvorena k jej sprevadzkovaniu. Teraz nema zmysel tam stavat CSPH kvoli nizkym intenzitam premavky.
To je v poriadku, pretože väčšie investície budú smerovať práve do tej zelene.
Realne to sice bude, ale v horizonte 10-tich rokov je napojenie do A v tejto lokalite podla mna zbytocne. Mozno to urychly budovany priemyselny park Lozorno - Malacky, ale pokial Rakusko nezacne s adekvatnou pripojkou na svojej strane tak je to plytvanie penazi. Osobne by som radsej postavil pevne mosty v Zahorskej Vsi - Angerne a Moravskom Sv. Jane. V Jane sa vlastne uz buduje, ale trva to nejak dlho
pozn.admin: debatu o moste v moravskom svatom jane som presunul sem dialnice.info/viewtopic.php?t=968
Ano, tu má AV pravdu, do zelene by sa tu malo investovať takmer 112 mil. SKK, ale bude to aj za prispenia EÚ a okrem toho tá zeleň bude len deliť “cestu” od ďalšieho “projektu”.
Ale nie je v tom len zeleň, ale aj ďalšie náklady na cestu, ktorá k danému “objektu” povedie.
Projekt, ktory tu mal byt, tu nebude. Takze sa nepocita ani so zelenou v povodnom plane. Zostala uvaha este tu zasadit nejake stromy, ale moj nazor je, ze to tak skoro nebude.
MH: ale zase netreba byt taky pesimisticky, podla poslednych zamerov co som videl z projektu twin city, tak sa rakusani velmi rozbehli a ty sam vies, ze ked oni zacnu konat, tak su docela rychly
cize ked bude u nas krizovat a aspon zaciatok, u nich to vzbudi zaujem a myslim, ze to naberie spad .. a dovolim si tvrdit ze do 2015 z ich strany to napojenie bude ..
aquila,
to nie je pesimisticke, to je realisticke.
SR bude stavat v BA. Ale inak bude stavat len na strednom, vychodnom, severnom a juznom Slovensku. EU fondy su tam uz teraz.
Az D1 BA-TT bude znamenat rozvoj zapadneho Slovenska.
Ike: huh, uz neviem presne ale tusim wazari spominal ze sa to posunulo na 2007.
inak viac ohladne tejto krizovatky tunak
[infrastruktura.sk/t/d2-malacky-bratislava-lamacska-cesta/217/1)
ja som to nebol
ale uz som dlho okolo toho nic nepocul - termin bol 2006 - to je este 9 mesiacov
aj ked …