CV clenov fora

Ani sám neviem, odkiaľ toho toľko viem. A čo je najhoršie, veľa zabúdam. Najprv by si musel počítať trochu fóra, pár príspevkov a potom by si pochopil. Sme OT, toto na fórum nepatrí. :wink:

Vieš, ak nevieš, tak radšej nehodnoť moje súkromie. Ja sa tiež k tvojmu nevyjadrujem. Ako vtip to beriem, ale nemusíš všetko k mojej osobe komenetovať. :wink:

pre zvedavcov: mám kanadské občianstvo, v Kanade stále byt v centre mesta Toronto, ktorý momentálne obýva známy, ktorý tam pracuje ako architekt

Pre tieto spoločnosti som pracoval na rôznych pozíciách:

BECHTEL (USA, JAPAN)
NACG (CANADA)
VINCI (FRANCE)
EUROVIA (FRANCE
KONSTRUKTOR SPLIT (CROATIA)

Ako poradca som prac-oval/ujem pre viaceré štáty sveta:

Argentína
Chorvátsko
Maroko

Povolanie, ktoré som vykonával viac ako 10 rokov na tom istom pracovisku (4 pracovné pozície):

cestár v provincii ALBERTA, v štáte Kanada na spoločnom stredisku pre diaľnice a hlavné cestné ťahy jednej oblasti

No a keďže mám viac ako 60 rokov, tak niečo viem. :bulb:

Ale to sme úplne OT. Viac len cez IS. :wink:

1. rok práce - údržba areálu, strojov, asistencia pri opravách vozového parku (slúži iba na zaučenie bez ohľadu na dosiahnuté vzdelanie)
  2. rok práce - vodič multifunkčného auta určeného predovšetkým na letnú údržbu, v zime 2. vodič (niekde sa volá pomocný vodič, asistent) v posýpacích autách
  3. rok - 6. rok práce - hlavný vodič nákladného auta ťažkého stupňa so snežným dvojpluhom a posýpacím zariadením, v lete práca v kancelárii
  4. rok práce - riaditeľ pomocného strediska pre údržbu lesných a vedľajších ciest, dispečing
      1. rok práce (ten necelý, odchod inam) - riaditeľ strediska údržby a opráv, oblasť o rozsahu 460 km ciest, 15 km ciest diaľničného typu, 150 km lesných spevnených ciest, 11 menších stredísk k tomu, 150 stálych zamestnancov (v zime +90)

No pridam tu aj ja svoje … hehe naj je co citat

-zacnem tym ze som skoncil strednu:) SPSE zameranie telekomunikacna technika v doprave a spojoch