Zatiaľ ponúkam len jednu linku:
Faktom je, že mosty v BA sa stavali už dosť dávno a tento 5. most už tu mal byť dávno hotový.
Inak už sa uvažuje aj o 6. moste, ktorý by sa mal začať stavať okolo r. 2010.
vsak o siestom moste uz hovoril moravcik! aj ked u neho to bolo tym ze akosi nevedel ze v BA je ich je zatial len pocet 4
inak ak by si sa zacal v roku 2010 tak to by bol uspech. vsak to je za necelych 5 rokov.
Tam sa teraz váha medzi severnou tangentou a mostom a ja ani neviem optimálne zhodnotiť, čo bude (by bolo) lepšie, na to som mladý. Ja dokážem len informovať.
hm to tazko povedat, ale z pohladu ludi priamo v BA by bola severna tangenta lepsia. pre tranzit a tak nepriamo aj pre BA samozrejme siesty most, ale len za predpokladu dokoncenia a spojenia s D1 .. inak ten ako taky nema moc zmysel
Ideálne by bolo aby sa stavali obe riešenie, ale to sa asi nestane, keď bude asi rozostavaný aj Starý most a Nosný systém pre MHD.
- most je úplne reálny. Veď po dobudovaní Apolla, tunela Sitina a rozostavaného NS MHD bude doprava zase niečo potrebovať.
Takže 6. most potrebný bude, otázkou len je, či sa aj začne stavať. Pretože napr. most Apollo mal byť hotový už v r. 2001.
V rámci BA si treba uvedomiť, že teraz sa preinvestuje toľko peňazí, za koľko by sa dala postaviť 1 trasa metra.
Dy, len si treba aj uvedomit ze od takeho roku 1993 sa v BA az do nejakeho 2002 temer nic nepostavilo. ten 2002 mam na mysli mierovu senecku
co je samozrejme vidno … skratka BA ma devicit jak das
Nepochopili sme sa (to je tak, keď sa mi nechce písať všetko do detailov ), … v rámci jednej trasy metra tým myslím to, že metro bola drahá varianta, ale boli tu prísľuby, že sa za to metro v BA preinvestuje min. toľko, čo by stála jedna trasa.
Mne o deficite nemusíš nič písať. Ten má BA obrovský a v rámci miest v Európe je mesto BA jedným z miest, kadiaľ prechádza najväčší tranzit v rámci hlavných miest Európy. Prečo inak by sa asi rozširovali hlavné cestné ťahy atď.? Takže doprava je momentálne v katastrofálnom stave a tento stav už jednoducho nebol udržateľný, … stačila jedna dopravná nehoda na ktoromkoľvek moste a celá doprava v celej BA úplne skolabovala na 2-6 hodín, … a vznikalo ďalši nehody, …
jasne, tak potom okey inak hlavna bola skoda ze to zeleny stopli v 89/90 kedy uz bolo z CSSR/CSFR rozpoctu delimitovanych 5 mld csk na tazke metro. keby sa stihol aspon tunel a par drobnosti je poriesene …
No tak takýchto plánov bolo tak veľa, že škoda je už všetkého …
Dy, len tam sa uz aj realne stavalo, vsak stanica zahradnicka a depo janikov dvor sa este stihli postavit, aj nejake dalsi zemne prace …
Inak som zvedavý čo bude z Prístavným po dobudovaní 6 mostu, lebo podla predpokladu vtedy by sa mal začať prestavovať. A čo som videl tak je tam viac možností. Napríklad jedna že by to bolo tak ako doteraz len že hore by bolo 4+4. Ale mne osobne sa páčil variant hore 3+3 a rezerva na 4+4 z odstavných pruhov a dole železničná trať + električka a 2+2 mestský most . Len toto riešenie znamená totálnu prestavbu
teda zbúranie
Ale to asi bude realne po dostavbe 7 mosta.
johhan, mno tak to je uz hoodne daleko buducnost
budeme radi ak bude aspon rozsireny na 3+3 v dohladnej dobe a ak dopadnu zle skusky tak aj to 3+3 resp 4+4 bude az po siestom moste .. teda okolo 2020-2030 pri nasom tempe …
Johhan,
toto už je pre mňa sci-fi, … ja sa na dôchodku snáď dočkám D1 BA-KE. A 7. most v BA, to už budem asi niekde inde …
To by bolo idealne riesenie, ale skor mam dojem ze to je v rovine sci-fi. Budeme radi, ak bude hore aspon 3+3
ono fakt budeme radi aj za to 3+3 (skoda ta “dorvata” senecka … mierova)
inak tunak na bleskovkach vcelku strucny clanok o BA mostoch
dialnice.info/viewtopic.php?t=1109
inak pekne vidno “cenu” penazi “novy most” stal necelych 150 milionov tehdajsich kc.. teraz sa za to neda pomaly postavit ani 1km cestyk prvej triedy na rovine
Nedalo by sa rozšírenie Prístavného mosta vyriešiť aj postavením ďalšieho 4-pruhového mosta hneď vedľa dnešného? 4 pruhy pre tranzit + 4 pruhy pre mesto? Nemuselo by sa nič búrať…
Búrať by sa museli niektoré nájazdové a výjazdové rampy v Petržalke a v Prievoze a následne postaviť nové podľa toho kde by nový most stál, ale myšlienka to je zaujímavá a myslím, že aj zrealizovateľná
jo jo presne, kopu veci by sa muselo burat podla man aby sa najazdy / vyjazdy nejako poriesili .. ala ta myslienka s tym podpornym mestkym mostom neni zla, aj ked to sa najprv postavi most pod slovnaftom ako toto