D1 Ladce-Žilina, 6 mld. SKK v r. 2007
D1 hubova - ivachnova, 0,5 mld. SKK
D1 vazec - mengusovce, mengusovce - janovce, max. 2,5 mld. SKK
D1 jablonov - beharovce, max. 0,7 mld. SKK
D1 svinia - presov, zapad, nie viac ako 0,8 mld. SKK.
D2 lamacska - stare grunty - max. 1 mld. SKK
D3 HP - zilina strazov, max. 1,7 mld. SKK
D3 skalite - statna hranica PL, max. 0,6 mld. SKK
R1 zarnovica - sasovke podhradie, sú tam stále problémy
R1 figa obchvat, max. 0,5 mld. SKK
R1 stavebne uprave TT - NR, zanedbateľná čiastka
R3 oravsky podzakom - horna lehota, max. 0,8 mld. SKK
R3 obchvat trstenej, nie je pripravený, do 0,4 mld. SKK
R4 obchvat svidnika, ano, max. 1 mld. SKK
I/66 prelozka v BB, nie je pripravené
privádzač PP-KK atď. max. 2 mld. SKK
Spolu: 18,5 mld. SKK.
Ďalšia 1 mld. SKK by sa dala preinvestovať na D2 na križovatke Stupava a na križovatke D1 Blatné-SC.
To je 19,5 mld. SKK.
Mohli by sme ešte uplatniť zrýchlenú výstavbu na D1 Važec-Mengusovce, dokončiť D1 Ladce-Sverepec a zrýchliť výstavbu na úsekoch pred ZA v hodnote 2,5 mld. SKK na rok 2007.
To je spolu 22 mld. SKK. Stavebne preinvestovať.
Prípravné práce by mohli byť max. 2 mld. SKK do výkupu pozemkov. A 0,5 mld. SKK na údržbu a min. opravy.
Jednoducho realita je max. 25 mld. SKK. Môžete zaradiť aj južnú vetvu R4, veľa by sa na nej neprestavalo. Podobne D4 atď.
aquila bohorovne tvrdil, že sa dá prestavať 30 mld. SKK bez problémov a ešte sa o tom snažil presvedčiť aj mňa, … postupne zmenil názor.
kronika.sk/citaj.phtml?st=17&id=dialnice - Utorok 07. 11. 2006 o 17:44:38 # 399854.
V r. 2005 sa 5 mld. SKK neprestavalo, v tomto r. to bude cez 4 mld. SKK. Ide o podstatu. Nie je príprava. Zanedbané. Vynechávam politiku, nemenujem konkrétne osoby, ale toto je realita. 