Nasledujúce informácie pochádzajú zo stránky highways.sk/
Diaľničný úsek D1 Behárovce - Branisko (vrátane tunela Branisko) je dlhý 7,60 km. Z toho diaľnica od križovatky Behárovce po tunel Branisko (Behárovce - Branisko, III.etapa) má dĺžku 2,28 km. Postavený je v polovičnom profile. Na tomto úseku sú 3 mosty v celkovej dĺžke 0,6 km. Úsek uviedli do prevádzky 29. júna 2003.
Diaľničný úsek D1 Široké obchvat má dĺžku 3,06 km. Postavený je v plnom profile. Na tomto úseku je 5 mostov pre jeden dvojpruh diaľnice s celkovou dĺžkou 0,3 km. Úsek uviedli do prevádzky 20. novembra 1997 tak, že časť úseku v celkovej dĺžke 0,8 km odovzdali len v polovičnom profile. Križovatku Široké dokončili až v septembri 2001. Celý úsek v plnom profile môžu motoristi využívať až od 29. júna 2003.
Diaľničný úsek D1 Fričovce obchvat má dĺžku 3,17 km. Postavený je v plnom profile. Na tomto úseku je 5 mostov pre jeden dvojpruh diaľnice. Dĺžka najdlhšieho mosta je 407 metrov. Úsek uviedli do prevádzky 29. júna 2003.
Po uvedení do prevádzky celého úseku D1 Beharovce - Fričovce nahradí 14,6 km úsek diaľnice (z toho trasa po privádzačoch 0,8 km) 18 km cesty I/18.
pozn. podľa ndsas.sk bol úsek Behárovce - Branisko III. etapa daný do definitívneho užívania v máji 2006
Neznámy zlodej spod jedného z diaľničných mostov za obcou Široké ukradol 280 kusov betónovej dlažby a 80 metrov pletiva, ktoré bolo popri diaľnici. dialnice.info/viewtopic.php?t=10511
PREDBEŽNĚ OZNÁMENIE
Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
NÁZOV ZÁKAZKY PODĽA VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Vypracovanie dokumentácie stavebného zámeru (DSZ) a vypracovanie dokumentácie pre územné rozhodnutie (DÚR) stavby diaľnice D1 Beharovce - Branisko, 2. profil.
STRUČNÝ OPIS
Vypracovanie dokumentácie stavebného zámeru (DSZ) a dokumentácie pre územné rozhodnutie (DÚR) stavby diaľnice D1 Beharovce - Branisko, 2. profil.
Predpokladaná hodnota zákazky (ak je známa) bez DPH: 1 200 000,0000 EUR
Plánovaný dátum vyhlásenia verejného obstarávania - október 2009.
Aké územné rozhodnutie? Ved zemné práce na druhý profil su tam predsa urobene. Na zaklade coho ich potom robili?
ak sa nemylim, su na druhy pruh zemne prace len pri mostoch, inak ani moc nie .. tipujem, ze tak polka toho miniuseku neni moc pripravena na 2+2, vratane MUK beharovce .. aspon som mal taky dojem ..
Nielen na mostoch, najkrajsie pripravu vidno zarez pred poslednym mostom pred tunelom. Aj MUK je podla mna tiez pripravena dostatocne, naloaduj si mapy.sk, prepni na letecke snimky a max nazoomuj. Tam moc nie je co riesit, odvezie sa nieco z nasypu a urobi jeden most na dialnici a MUK hotova Posledna vetva je sucastou predchadzajuceho useku.
Ak ide len o obnovu uz raz vydanych dokumentov, tak 1 200 tis. EUR sa mi zda trosku vela.
Hm … ak bolo vydane UR, tak by nemalo stratit platnost … co mohlo stratit platnost je “vykonavaci” predpis, teda stavebne povolenie. Je mozne, ze nie vsetky sucasti stavby maju vydane UR.
Tam ide aj o samotný tunel Branisko. Vzhľadom na stav prvej dokončenej tunelovej rúry sa posunú prípravné práce na taký stav, aby až bude treba aby sa mohlo hneď začať stavať … to som predpovedal už 2 roky dozadu, že sa k tomuto dopracujeme …
NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA)
Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Vypracovanie dokumentácie stavebného zámeru (DSZ) a vypracovanie dokumentácie pre územné rozhodnutie (DÚR) stavby dialnice D1 Beharovce - Branisko, 2. profil.
Stručný opis zákazky:
Vypracovanie dokumentácie stavebného zámeru a dokumentácie pre územné rozhodnutie stavby diaľnice D1 Beharovce - Branisko, 2. profil v celkovej dĺžke cca 7 km, z toho tunel (severná tunelová rúra) cca 4,9 km a diaľnica cca 2,1 km.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH: 1 200 000,0000 EUR
Podmienky na otváranie obálok s ponukami
Dátum: 17. 12. 2009. Čas: 11.00 h.